Alarmy jsou díky amnestii žádanější

21. 2. 2013. (redaktor: Pavel Gregor, zdroj: Heureka.cz)
Kvůli prezidentské amnestii se na internetu zvýšil zájem o zabezpečovací zařízení, alarmy nebo bezpečnostní kování. Jejich vyhledávání vzrostlo v lednu oproti prosinci o 160 %. Vyplývá to z aktuálních dat, která má k dispozici obchodní web Aukro.cz a Heureka.cz.

„V lednu se na internetu zvýšil zájem o alarmy o 250 % oproti loňskému roku,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodává: „Od prosince se pak celkově zvýšila návštěvnost této kategorie a hledání alarmů o 160 %.“ Podle něj se lidé na internetu informují o možnostech, jak chránit své bezpečí a při té příležitosti mohou rovnou nákup uskutečnit.

Zájem o nákup alarmů, trezorů, bezpečnostních kování a dalších bezpečnostních prvků potvrzuje také obchodní portál Aukro.cz. „V lednu jsme zaznamenali zvýšení počtu vystavených položek, například v kategorii bezpečnostní zámky byl nárůst o 61 %. Vzrostla i nabídka alarmů a to o čtvrtinu,“ řekla Michaela Papežová z o Aukro.cz a dodala: “O třetinu se zvýšilo také vyhledávání slova bezpečnostní.”

Zvýšený zájem lidí o alarmy a bezpečnostní prvky se odráží také v prodejích tohoto zboží. „Nejvíce se nakupují bezpečnostní zámky a kování, jejich prodej vzrostl v lednu téměř o třetinu, o čtvrtinu více se v lednu prodávaly alarmy,“ doplnila Papežová.

Štítky: 

Podobné články

Heureka vyhlásila vítěze soutěže ShopRoku 2024. Které obchody uspěly?

4. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Soutěž ShopRoku zná své vítěze za rok 2024. Nákupní rádce Heureka.cz letos už pošestnácté ocenil nejlepší české e-shopy napříč několika kategoriemi od zákaznické oblíbenosti až po kvalitu služeb. O výsledcích jako každý rok rozhodovali, jak samotní zákazníci, tak odborná porota. Novinkou letošního ročníku je kategorie Značka roku. Čtěte více

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více