Sandisk již brzy v novém

20. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: SanDisk)
Společnost Sandisk představila novou podobu firemní značky a kreativní směr pro svoji budoucnost. Změny signalizují odvážná očekávání společnosti, která se počátkem roku 2025 vrátí na trh jako samostatný inovátor v oblasti flashových a paměťových technologií.

Nový kreativní směr společnosti Sandisk, definovaný slovyMindset of Motion, představuje filozofii budoucnosti, ve které se generují nepřeberné možnosti a cesty, po kterých mohou lidé jít bez omezení. Nová filozofie společnosti Sandisk spojuje současný okamžik a budoucí aspirace. Tato filozofie přibližuje lidi jejich ambicím a vytváří kruh spolupráce pro pokrok a budoucí růst.

Slovní podoba značky Sandisk představuje dědictví mobility a všestrannosti, které umožňuje vytvořit bezproblémový a zjednodušený svět pružného zpracování a ukládání dat. Inovace společnosti udržují aspirace v pohybu a posouvají všechny možnosti vpřed, čímž dávají lidem a firmám možnost využívat data kdekoli a bez omezení.

„Umožnit lidem využít skutečný potenciál jejich dat a nabídnout možnost posunout se vpřed při uskutečňování aspirací je jádrem toho, co děláme. Na vytváření nové podoby značky, která zobrazuje tuto myšlenku, jsme pracovali zcela záměrně,“ řekl Joel Davis, viceprezident pro kreativitu společnosti Sandisk. „Filozofie naší nové vizuální značky je inspirována budoucností a všemi různými způsoby, jakými naši zákazníci využívají data. Nová značka Sandisk, která začíná jediným pixelem, používá odvážný vizuální jazyk a zároveň vychází z myšlenky, že pokrok není konečný bod, ale způsob bytí.“

Atributy designu značky Sandisk

Nová podoba značky Sandisk je navržena tak, aby ztělesňovala inovace. Od jediného pixelu až po platformu pro velké ambice. Čisté linie a minimalistický design loga odrážejí rychlost a efektivitu pamětí flash. Ikonický otevřený tvar písmene D se pojí s pixelovým písmenem S. Obě písmena symbolizují spolupráci a partnerství, které utvářejí budoucnost technologií. Díky vertikálnímu i horizontálnímu zobrazení se značka vymyká všem omezením.

Další podrobnosti naleznete na stránkách Sandisk.com.

Profilová karta firmy

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více