Sandisk již brzy v novém
Nový kreativní směr společnosti Sandisk, definovaný slovyMindset of Motion, představuje filozofii budoucnosti, ve které se generují nepřeberné možnosti a cesty, po kterých mohou lidé jít bez omezení. Nová filozofie společnosti Sandisk spojuje současný okamžik a budoucí aspirace. Tato filozofie přibližuje lidi jejich ambicím a vytváří kruh spolupráce pro pokrok a budoucí růst.
Slovní podoba značky Sandisk představuje dědictví mobility a všestrannosti, které umožňuje vytvořit bezproblémový a zjednodušený svět pružného zpracování a ukládání dat. Inovace společnosti udržují aspirace v pohybu a posouvají všechny možnosti vpřed, čímž dávají lidem a firmám možnost využívat data kdekoli a bez omezení.
„Umožnit lidem využít skutečný potenciál jejich dat a nabídnout možnost posunout se vpřed při uskutečňování aspirací je jádrem toho, co děláme. Na vytváření nové podoby značky, která zobrazuje tuto myšlenku, jsme pracovali zcela záměrně,“ řekl Joel Davis, viceprezident pro kreativitu společnosti Sandisk. „Filozofie naší nové vizuální značky je inspirována budoucností a všemi různými způsoby, jakými naši zákazníci využívají data. Nová značka Sandisk, která začíná jediným pixelem, používá odvážný vizuální jazyk a zároveň vychází z myšlenky, že pokrok není konečný bod, ale způsob bytí.“
Atributy designu značky Sandisk
Nová podoba značky Sandisk je navržena tak, aby ztělesňovala inovace. Od jediného pixelu až po platformu pro velké ambice. Čisté linie a minimalistický design loga odrážejí rychlost a efektivitu pamětí flash. Ikonický otevřený tvar písmene D se pojí s pixelovým písmenem S. Obě písmena symbolizují spolupráci a partnerství, které utvářejí budoucnost technologií. Díky vertikálnímu i horizontálnímu zobrazení se značka vymyká všem omezením.
Další podrobnosti naleznete na stránkách Sandisk.com.