Vedení Vodafonu doplnili Pavel Škarda a Catalina Chiribau

1. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Vrcholový management Vodafonu posílil Pavel Škarda v roli viceprezidenta pro péči o zákazníky. Na pozici viceprezidentky pro finance pak v polovině listopadu nastoupí Catalina Chiribau.
Pavel Škarda, viceprezident pro péči o zákazníky ve Vodafonu (foto: LinkedIn)

„Změny ve vedení odrážejí naše ambice dále růst a posílit nejen jako firma, ale i jako značka s jasným zaměřením na maximální spokojenost zákazníků. Věřím, že bohaté zkušenosti a schopnosti Pavla, Cataliny a Sary budou motorem našeho budoucího úspěchu, řekla Violeta Luca, generální ředitelka Vodafonu.

O call centra, zákaznické procesy a další formy obsluhy klientů se od 15. října stará Pavel Škarda, nový viceprezident Vodafonu pro péči o zákazníky. Do Vodafonu nastoupil v roce 2019  během integrace společnosti UPC, kde předtím jako provozní manažer zvyšoval spokojenost zákazníků pomocí nových technologií i procesů a vedl několik iniciativ v oblasti zákaznické zkušenosti. Pod jeho vedením proběhla řada komerčních a transformačních projektů, včetně závěrečné fáze integrace UPC, akvizice společnosti SAZKAmobil a zjednodušení projektového řízení. Pavel Škarda ve funkci nahradil Jana Kohouta.

Ve své nové roli se zaměřím na to, jak maximálně využít nové trendy v odvětví a zároveň zajistit nejvyšší standard našich zákaznických služeb. Spokojenost zákazníků je pro nás naprosto klíčová,” uvedl Pavel Škarda.

Finance bude řídit Catalina Chiribau

Na místo viceprezidentky pro finance nastoupí 18. listopadu Catalina Chiribau, která ve funkci vystřídá Milana Knížete, nově působícího na pozici finančního ředitele Vodafonu v Řecku. Catalina poprvé pracovala pro Vodafone ve svém rodném Rumunsku už v roce 2007. Posledních šest let působila na pozici finanční ředitelky Vodafone Automotive Italy. Na starosti měla v minulosti ale také Asii a Tichomoří ve Vodafone Enterprise Singapore a působila i ve Vodafone Group Commercial ve Velké Británii. Před Vodafonem pracovala v Microsoftu a KPMG.

„V nové roli se zaměřím na objevování nových příležitostí a zefektivnění našich současných procesů, abychom dosáhli udržitelného růstu. Budu usilovat o zlepšení finanční výkonnosti v souladu s budováním vynikající zákaznické zkušenosti,“ poznamenala Catalina Chiribau.

Nová šéfka týmu pro průzkum trhu, zákaznickou zkušenost a značku

Posilou v seniorním manažerském týmu Vodafonu je už od září Sara Martins de Oliveira. Přišla na nově vytvořenou pozici ředitelky pro zákaznickou a komunikační strategii, pod kterou nyní spadá i oddělení průzkumu trhu (Insight), zákaznické zkušenosti (CX) a značky (Brand). 

Sara do Vodafonu přišla ze společnosti  Liberty Latin America, kde působila jako seniorní marketingová ředitelka. Předtím byla čtyři roky globální ředitelkou pro značku a média ve Vodafone Group v Londýně a dva roky ředitelkou pro značku a média ve Vodafonu Portugalsko. 

Štítky: 

Podobné články

Český Vodafone hledá nového šéfa. Dosavadní ředitel Petr Dvořák míří do Londýna

24. 8. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Generální ředitel českého Vodafonu Petr Dvořák změní ve struktuře Vodafone Group pozici. Od září 2023 se přesune do centrály v Londýně a stane se generálním ředitelem pro partnerské trhy. Než český Vodafone najde vhodnou nástupkyni nebo nástupce do role CEO, bude Petr Dvořák vykonávat obě funkce. Čtěte více

K umělé inteligenci jsou Češi skeptičtí. Jaké jsou hlavní důvody?

23. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: STEM/MARK a Vodafone)
Umělá inteligence se nenápadně stává nedílnou součástí každodenního života a využívají ji firmy prakticky ve všech odvětvích. V jejím vnímání ze strany české veřejnosti se to však zatím příliš neodráží. Čtěte více

Vodafone pokryl 5G sítí už přes 50 % populace

11. 11. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Operátor tak moderní sítí pokrývá již stovky měst i menších obcí. Pro zájemce včetně firem Vodafone také nabízí tarify s nejvyšší dostupnou rychlostí připojení. V běžném provozu jde o stovky Mb/s. Čtěte více

Vodafone jako první v Česku spouští softwarově definované sítě

14. 5. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Vodafone)
Inteligentní síť, která dokáže předvídat a řídit poptávku a která je řízená softwarem z jednoho místa. To je služba Vodafone SD-WAN. Česká republika je vůbec prvním evropským trhem z celé skupiny Vodafone Group, který toto řešení nabízí na platformě VeloCloud softwarového lídra VMware. Softwarově definovaná síť může přinést výrazné úspory a pomoci tak i firmám. Čtěte více