Český Vodafone hledá nového šéfa. Dosavadní ředitel Petr Dvořák míří do Londýna
Divize partnerských trhů (Partner Markets) byla založena v roce 2002 a jejím úkolem je vytvářet strategické aliance v zemích, kde Vodafone nemá vlastní síť. Umožňuje tak zákazníkům místního operátora využívat služby Vodafonu a operátor tak rozšiřuje svůj dosah na trhy, kde nemá majetkový podíl. Díky tomuto partnerství získává lokální operátor globální znalosti a zkušenosti společnosti Vodafone a posouvá se v oblasti digitalizace nabídky produktů a služeb pro spotřebitele.
K dnešnímu dni mluvíme o 29 partnerech ve 46 zemích po celém světě. V Oceánii to je například Austrálie, Nový Zéland, Fidži, v Asii Japonsko, Singapur, Katar, v Jižní Americe Chile, Argentina, Peru, v severní Americe Kanada a USA a v Evropě třeba Finsko, Francie, Belgie, Švýcarsko nebo Island.
„Byla to dlouhá a úspěšná cesta, na které jsem se setkal s celou řadou výjimečných lidí, od kterých jsem se vždy něco naučil. Po všem, co jsme společně prožili a čeho jsme dosáhli, nebude loučení snadné. Nejvíc mi budou chybět právě ti skvělí lidé, kteří tvoří jedinečnou kulturu Vodafonu. Ale zatím jsem stále tady, takže nesmutním a těším se na nové výzvy a příležitosti, které přinese moje nová role CEO Partner Markets,“ řekl Petr Dvořák.
V oblasti telekomunikací Dvořák působí od roku 2001
Petr Dvořák je generálním ředitelem společnosti Vodafone Česká republika od února 2018. Předtím pět let působil na pozici viceprezidenta pro spotřebitelský segment. Jeho kariéra v oboru telekomunikací začala už v roce 2001, kdy nastoupil do společnosti T‑Mobile. Tam působil na různých manažerských pozicích více než deset let.
Pod jeho vedením upevnil Vodafone svoji pozici na trhu, spustila se pátá generace mobilních sítí (5G), proběhlo spojení Vodafonu s bývalou společností UPC a Vodafone se tak stal poskytovatelem konvergentních služeb. Uzavřelo se strategické partnerství s firmou T-Mobile o vybudování nových optických internetových přípojek, které zrychlí digitalizaci Česka.
Ocenění pro Vodafone|
Vodafone v čele s Dvořákem pravidelně dosahoval skvělých výsledků v zaměstnaneckých průzkumech, získal řadu ocenění jako zaměstnavatel za firemní kulturu, za svoji otevřenost všem, za společenskou odpovědnost a udržitelnost i za úspěšný marketing. Petr Dvořák patří mezi nejinspirativnější a nejúspěšnější CEO v Česku. Magazín Forbes ho vybral do výběru TOP CEO 2021.
Než český Vodafone najde vhodnou nástupkyni nebo nástupce do role generálního ředitele, bude Petr Dvořák vykonávat obě funkce.