Sitefinity ve verzi 15 přináší generativní AI a další novinky

1. 12. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Progress Flowmon)
Společnost Progress uvedla novou verzi svého CMS řešení Progress Sitefinity 15, která přináší podporu generativní AI v celé platformě a umožňuje marketérům vytvářet personalizovaný obsah ve velkém měřítku. Novinka dále pomáhá odstranit marketingová datová sila, smysluplně využít cenné informace o zákaznících a zrychlit poskytování personalizovaných služeb.

Skze Sitefinity Integration Hub je snadné novou verzi Sitefinity propojit s dalšími předními MarTech platformami a sjednotit zákaznické profily.

Nástup GenAI technologií radikálně mění prostředí digitálního marketingu a tvorby obsahu. Nedávný průzkum společnosti Gartner ukázal, že 79 % firemních stratégů se domnívá, že technologie jako umělá inteligence (AI), analytika a automatizace budou pro jejich úspěch v příštích dvou letech rozhodující.

Nové Sitefinity 15 pomáhá marketérům urychlit tvorbu obsahu pomocí integrovaných funkcí GenAI. Díky nové platformě pro integraci dat bez nutnosti kódování mohou agregovat informace o zákaznících z kritických podnikových systémů a získat tak ucelený přehled o zákaznických datech napříč platformami. Výsledkem je rychlejší a přesnější vytváření digitálních zážitků na míru.

Sitefinity 15 umožňuje:

  • Využívat generativní AI k rozšíření tvorby obsahu a zvýšení efektivity obsahového marketingu: Nová podpora GenAI umožňuje autorům efektivně sumarizovat, zlepšit a přizpůsobit stávající obsah tak, aby vyhovoval jedinečným potřebám a požadavkům různých entit nebo kontaktních bodů na cestě k zákazníkovi. Využívat přitom mohou nástroje AI přímo z editoru WYSIWYG, aniž by se museli učit psát příkazy nebo střídat různá rozhraní.
  • Automatizovat a zpřístupnit data uživatelům: Prostřednictvím Sitefinity Integration Hub mohou firmy propojit Sitefinity s více než tisícovkou klíčových systémů či aplikací třetích stran a automatizovat tak pracovní procesy a efektivně pracovat s daty.
  • Vytvářet efektivní kampaně a poskytnout individuální personalizaci díky AI-asistované CDP: V případě potřeby mohou firmy využít jednotná data o zákaznících k segmentaci cílových skupin a optimalizaci zpráv. Platforma Sitefinity Customer Data Platform (CDP) má nyní také chatbota s podporou AI pro rychlejší zapojení zákazníků.

Sitefinity je cloudový systém pro správu obsahu postavený na technologii ASP.NET. Řešení poskytuje intuitivní správu obsahu, personalizaci, integrované klíčové funkce CDP a nezávislou architekturu umožňující vícekanálové doručování obsahu. Sitefinity je základním kamenem sady produktů Digital Experience (DX) společnosti Progress a poskytuje středně velkým a velkým firmám potřebné nástroje pro zvýšení efektivity a rychlé dosažení hodnoty jejich digitálních iniciativ.

Štítky: 

Podobné články

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více

Strategie, které mají smysl v komunikaci značek směrem ke Generaci Z

10. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Fairy Tailors)
Komunikace značek směrem ke generaci Z (tedy lidem narozeným přibližně mezi lety 1997 až 2012) vyžaduje specifický přístup, protože tato skupina má odlišné hodnoty, preference a způsoby interakce s médii ve srovnání s předchozími generacemi. Čtěte více