HyperX slaví 20 let v herním průmyslu
Značka, která se může pochlubit řadou oceněných herních zařízení, včetně herní náhlavní soupravy pro PC s výdrží baterie 300 hodin – Cloud Alpha Wireless – v průběhu srpna, září a října uspořádala i řadu dalších online i off-line akcí včetně setkání s influencery nebo globální narozeninové oslavy. Zároveň probíhaly také různé slevové akce a další promoakce.
„Dvacet let je v historii HyperX obrovským milníkem. Stejně jako celý herní průmysl, i HyperX se vyvíjel a ušel dlouhou cestu. Původně HyperX nabízel pouze ultrarychlé herní paměti, ale dnes navrhujeme a vyrábíme oceňovaná herní sluchátka, klávesnice, mikrofony pro tvůrce obsahu, myši a příslušenství pro všechny typy hráčů, ať už jde o PC, konzole nebo mobilní zařízení,“ uvedlDaniel Kelley, globální šéf marketingu HyperX.
Součástí oslav bylo např. i představení herních monitorů HyperX Armada 25 a HyperX Armada 27 na letošním veletrhu Gamescom.
Důležité milníky z historie HyperX:
- 2002: Vznik společnosti pod křídly firmy Kingston
- 2004: HyperX představil paměti DDR2
- 2007: HyperX představil paměti DDR3
- 2008: HyperX představil paměti DDR2 SODIMM
- 2011: HyperX jako první výrobce uvedl na trh produkty s podporou automatického taktování
- 2012: Na trh přichází série HyperX Predator
- 2013: HyperX uvedl na trh 1TB flash disk
- 2014: HyperX uvedl na trh svůj první headset
- 2016: HyperX uvedl na trh svou první klávesnici
- 2017: HyperX uvedl na trh svou první myš
- 2018: Společnost dosáhla pěti milionů prodaných headsetů
- 2019: Společnost dosáhla deseti milionů prodaných headsetů a milionu klávesnic
- 2021: HyperX byl odkoupen společností HP Inc.
„Jsme pyšní na odkaz, který jsme vytvořili za posledních dvacet let. Naslouchali jsme vyvíjejícím se potřebám hráčů po celém světě a poučili jsme se z každého produktu, který jsme uvedli na trh, abychom zajistili, že budeme stále lepší. Posouváme hranice a zpochybňujeme vnímání hráčů tím, že spolupracujeme a stíráme hranice mezi herním a jinými odvětvími včetně hudby a filmů. Hry už nejsou výklenkem, ale součástí života každého z nás. A konečně, to, čím je HyperX dnes, není jen zásluha fanoušků, partnerů a průmyslových odvětví, ale také talentů, které HyperX podporuje a vychovává mezi svými minulými i současnými zaměstnanci, aby neustále zvyšovali úroveň hry a nastavovali nové standardy,“ uzavřel Daniel Kelley.