Salesforce představil datovou platformu Genie, která pohání první CRM v reálném čase

30. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila datovou platformu fungující v reálném čase, která pohání celou platformu Salesforce Customer 360. Díky Genie tak může každá firma proměnit data v zákaznickou magii a poskytovat vysoce personalizované služby v oblasti prodeje, služeb, marketingu a obchodu, které se neustále přizpůsobují měnícím se informacím a potřebám zákazníků v reálném čase.

Již 71 % zákazníků dnes očekává, že každá interakce s firmou bude personalizovaná. Data však zůstávají ve většině společností oddělená a duplicitní. Společnosti mají v průměru 976 samostatných aplikací pro provoz svého podnikání – to je potenciálně 976 verzí jednoho zákazníka, což vede k nesouvislým digitálním zkušenostem. Reagovat na potřeby zákazníků v reálném čase je důležitější než kdy dříve, zároveň je to ale stále náročnější, protože se očekává, že množství dat, která se každoročně vytvářejí, zachycují, replikují a spotřebovávají, se do roku 2026 více než zdvojnásobí. Společnosti proto musí hladce propojit digitální a reálné interakce se zákazníky, aby mohly poskytovat co nejrelevantnější, nejpersonalizovanější a nejpřesvědčivější zážitky, a to v každém okamžiku.

Obchodní zástupce se již nemůže spoléhat na osobní komunikaci, aby uzavřel velký obchod – obchodní zástupci potřebují mít o každém zákazníkovi přehled v reálném čase, založený na reálných i historických datech, aby mohli jednat na základě nejrelevantnějších informací v daném okamžiku a pokaždé. Servisní agent riskuje ztrátu cenného zákazníka, pokud nemá kompletní přehled v reálném čase o každém kontaktním bodě – každý agent potřebuje zdroj pravdy o zákazníkovi v reálném čase. Díky datům o pacientech v reálném čase mohou poskytovatelé zdravotní péče poskytovat proaktivní poradenství a doporučení ohledně péče.

Salesforce Genie: Sjednocení dat pro vytvoření grafu zákazníků v reálném čase a jediného zdroje informací

Salesforce Genie, jako srdce systému Customer 360, v reálném čase přijímá a ukládá datové toky v obrovském měřítku a kombinuje je s transakčními daty Salesforce. Genie obsahuje vestavěné konektory, které přinášejí data z různých kanálů (mobilní, webové, API), starší data prostřednictvím MuleSoft a historická data z vlastních datových bank.

Genie transformuje a harmonizuje data do grafu zákazníků v reálném čase – jednotného záznamu profilu zákazníka. Protože je Genie vytvořen s využitím metadatového modelu Salesforce, je vše v grafu zákazníka viditelné a využitelné napříč celým systémem Customer 360, každým oborovým řešením, službou AppExchange a zákaznickými aplikacemi.

Díky Genie mohou služby automatizace Einstein AI a Flow využívat sílu hyperskalárních dat v reálném čase a umožnit tak dynamičtější a citlivější akce a zapojení. Einstein, který každý den generuje více než 175 miliard předpovědí, nyní může poskytovat personalizaci a předpovědi na základě dat v reálném čase. Automatizace Flow, která zákazníkům každý měsíc ušetří přes sto miliard hodin, může nyní využívat data v reálném čase k automatickému spouštění akcí.

Genie běží na Hyperforce, veřejné cloudové infrastruktuře společnosti Salesforce. Hyperforce zajišťuje kontrolu rezidence dat, zabezpečení, ochrany soukromí a dodržování předpisů a má zabudované funkce pro etiku, které řídí data a zvyšují důvěru zákazníků.

Partnerství rozšiřují možnosti Genie o data, umělou inteligenci a inovace v oblasti reklamy:

  • Bezpečné sdílení otevřených dat v reálném čase mezi Salesforce a Snowflake umožňuje Genie přímý přístup k datům uloženým ve Snowflake a naopak, což umožňuje 360° pohled na zákazníka v reálném čase napříč oběma platformami bez nutnosti přesouvat nebo duplikovat data.
  • Technologie „Bring your own AI“ s Amazon SageMaker umožňuje organizacím a jejich datovým vědcům využívat SageMaker, cloudovou platformu strojového učení společnosti Amazon, přímo s Einsteinem, technologií AI společnosti Salesforce, k vytváření nových modelů AI přizpůsobených jedinečným potřebám jejich podniku a jejich používání v reálném čase.
  • Reklama první strany s partnery, jako jsou Amazon Ads nebo Meta, umožňuje nové integrace pro aktivaci reklamy a agregované poznatky – podporované jednotnými daty první strany ze Salesforce CDP pro personalizovanější a efektivnější marketing ve velkém měřítku.
  • Nová kolekce AppExchange Genie obsahuje 18 partnerů Genie s aplikacemi a experty, kteří pomáhají firmám automatizovat relevantní reklamu, obohacovat profily zákazníků a rozšiřovat možnosti dat v reálném čase se Salesforce.

Salesforce Customer 360: První CRM v reálném čase na světě

Díky Genie je nyní každé cloudové a oborové řešení Customer 360 automatizované, inteligentní a v reálném čase. Úplný seznam inovací v Genie, včetně strategických partnerství, naleznete zde.

  • S řešením Sales Cloud Genie může každý obchodní zástupce během videohovorů a hlasových hovorů se zákazníky dostávat pokyny od společnosti Einstein v reálném čase. Reprezentanti se tak mohou přizpůsobit konverzaci a automaticky dostávat doporučení v reálném čase, která mohou zákazníkům nabídnout.
  • S řešením Service Cloud Genie může každý servisní zástupce od kontaktního centra až po terénního pracovníka poskytovat proaktivní služby pomocí upozornění v reálném čase a umožnit zástupcům zasáhnout, zapojit zákazníka a vyřešit problémy.
  • S řešením Marketing Cloud Genie může každý marketér poskytovat personalizované zprávy napříč kanály, které se v reálném čase přizpůsobují aktivitě zákazníků v různých vlastnostech značky.
  • S řešením Commerce Cloud Genie může každý obchodník vytvářet zákazníkům individualizované nabídky, které se v reálném čase přizpůsobují akcím zákazníků, včetně opuštěných nákupních košíků nebo akcí provedených na webových stránkách nebo v mobilní aplikaci.
  • V jakémkoli odvětví mohou společnosti využívat jednotný profil a data v reálném čase k poskytování personalizovanějších zkušeností. Například ve zdravotnictví, kde na milisekundách záleží nejvíce, poskytují data v reálném čase ze Salesforce Genie informace pro jednotné hodnocení zdravotního stavu pacientů, které poskytovatelé zdravotní péče používají k přizpůsobení péče o pacienty.
  • S Tableau Genie může každá firma sledovat klíčové ukazatele výkonnosti v reálném čase a informovat tak o opatřeních v rámci celého podniku, včetně údajů o nákupech v reálném čase pro prodej, výkyvů případů v reálném čase pro servis a návštěvnosti webu v reálném čase pro marketing.
  • S nástrojem MuleSoft Genie může každý podnik odemknout data v reálném čase v jakémkoli moderním nebo starším systému.
  • S aplikací Slack Genie může vedoucí IT okamžitě zvýšit efektivitu tím, že umožní týmům automaticky zobrazovat data v reálném čase z jakéhokoli kanálu pomocí inteligentních pracovních postupů.

Dostupnost
Salesforce Genie je dnes všeobecně k dispozici.

Video : 
Štítky: 

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více