Do českých obchodů míří platební technologie kevin. Čím je výjimečná?

2. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: kevin.)
Společnost kevin., poskytovatel platební infrastruktury nové generace pro přímé a bezpečné finanční P2P transakce, navázala spolupráci se společností Monet+ a její softwarovou platformou Switchio spravující tisíce platebních terminálů v Evropě. Díky tomu budou platby z účtu na účet (A2A) firmy kevin. dostupné na všech POS terminálech připojených k platformě Switchio.

Řešení platební infrastruktury A2A (account-to-account) společnosti kevin. bylo vytvořeno za účelem rychlé změny z nákladných plateb kartou na platby spojené přímo s bankovními účty zákazníků bez použití poskytovatelů třetích stran. Technologie společnosti kevin. se proto hodí pro podniky jakékoliv velikosti napříč odvětvími, včetně maloobchodu, módy, car-sharingu, parkování, doručování, pojišťovnictví a mnoha dalších. Společnost kevin. se zaměřuje na mobilní platby a platby na prodejních místech, kde zákazníci v současné době platí převážně kartami. Její platební infrastruktura je založena na otevřeném bankovnictví regulovaném evropskou směrnicí PSD2, která vyžaduje, aby všechny banky a finanční instituce v Evropském hospodářském prostoru otevřely své API pro licencované poskytovatele třetích stran. Řešení kevin. vyvíjí pouze vlastní připojení k bankám bez využití agregátorů třetích stran.

V současnosti služby společnosti využívá více než 6 000 obchodníků na 18 trzích, včetně ČR, Dánska, Švédska, Polska, Španělska, Nizozemska, Pobaltí a Portugalska, kde společnost pokrývá více než 95 % klientů bank. Do konce roku 2022 budou služby firmy dostupné ve 28 zemích Evropského hospodářského prostoru (EHP). Společnost kevin. má rozsáhlý tým více než 170 zaměstnanců ve 14 zemích a v roce 2022 plánuje rozšířit počet svých expertů na více než 370.

Integrací infrastruktury společnosti kevin. do platformy Switchio se Monet+ stává první společností, která může klientům a partnerům nabídnout platby A2A v kamenných obchodech, a umožňuje tak podnikům přijímat platby bezpečně, okamžitě a za férovou cenu.

Monet+ integruje platby A2A společnosti kevin. pro POS terminály do své platformy Switchio, což znamená, že podniky využívající jejich služby nebudou potřebovat žádné další investice, aby mohly začít přijímat platby A2A v obchodech, protože jsou kompatibilní se stávajícími terminály. Obchodníci navíc budou moci výrazně snížit své transakční náklady a zároveň zajistit stejně skvělou zkušenost, na jakou jsou jejich zákazníci zvyklí.

Chtějí-li klienti používat ke svým účelům A2A platby pro POS, stačí, aby si propojili svůj bankovní účet v mobilní aplikaci obchodníka (případně jiné aplikaci podporující A2A platby společnosti kevin.). Jakmile tak učiní, mohou zákazníci dokončit své platby prostřednictvím technologie NFC přiložením svého mobilního zařízení k POS terminálu, jak to obvykle dělají při bezkontaktních platbách.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více