Cisco má řadu novinek i výrazně vylepšený Webex

14. 12. 2020. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco na konferenci WebexOne představila významné inovace systému Webex, které zákazníkům pomohou pohodlně a efektivně spolupracovat a zlepšit zkušenost zaměstnanců a zákazníků. Mezi další novinky patří fyzické konferenční jednotky a centrum aplikaci Webex App Hub.

Od začátku pandemie pomáhá platforma Webex nejen podnikům úspěšně fungovat, ale slouží i veřejné správě při výkonu jejích funkcí, lékařům k bezpečné komunikaci s pacienty a vzdělávacím institucím při distanční výuce. Oznámení o nejnovějších inovacích přichází v době, kdy se firmy po celém světě připravují na hybridní modely práce v postpandemické éře, kdy zaměstnanci budou častěji střídat práci z domova a přítomnost na pracovišti. Společnost Cisco představila jasnou vizi, jak může technika zákazníkům pomoci se takovému stavu přizpůsobit a přispět k lepšímu propojení lidí na celém světě.

Zcela nový Webex

Inovovaný Webex, který je uživatelům již k dispozici, představuje bezpečné místo pro komunikaci a spolupráci: hovory, schůzky a zasílání zpráv v jediné aplikaci. Přes 50 vylepšení, která byla představena, lze rozdělit do tří oblastí: efektivní spolupráce, chytrá hybridní práce a inteligentní interakce se zákazníkem. To vše s maximálním zabezpečením, které je pro řešení Cisco typické. Mezi novinky patří:

  • eliminace okolního ruchu a vylepšení kvality řeči;
  • přepis hovoru a skryté titulky;
  • hlavní body a seznam úkolů;
  • vylepšené rozložení obrazovky a Webex Huddle (spontánní schůzky na jedno kliknutí);
  • řada funkcí v oblasti textových zpráv využívající umělou inteligenci a nové funkce u hlasových hovorů pomáhají soustředit se na to, co je skutečně podstatné;
  • nové analytické funkce (People Insights s využitím technologie Webex Graph), které poskytují vysoce personalizované informace a doporučení jednotlivcům, týmům a organizacím.

Další oznámené funkce zahrnují simultánní překlad do devíti různých jazyků, ovládání gesty s využitím technologie rozpoznávání pohybů těla a funkce imerzivního sdílení. Tyto funkce budou k dispozici v příštích měsících.

Nová zařízení Webex

Představena byla i řada nových zařízení, která společně se zbytkem portfolia inteligentních řešení Cisco zajišťuje efektivní komunikaci z práce i z domova. Patří mezi ně:

  • Stolní kamera Webex vybavená inteligentními funkcemi jako rozpoznání tváře nebo měření obsazenosti místnosti. Je vhodná pro domácnost i kancelář. Mikrofon lze nyní aktivovat a deaktivovat jednoduchým gestem – tuto funkci nabízí Webex jako jediná USB kamera na trhu.
  • Webex Desk Hub přemění kterýkolidostupný pracovní stůl na osobnípracovní prostor.Mnoho podniků a organizací přehodnocuje uspořádání svých kancelářských prostor a návrat na pracoviště může pro řadu zaměstnanců znamenat častější využití sdílených pracovních míst. Tato nová kategorie zařízení je natolik vybavená, aby poskytovala špičkovou kvalitu hlasových i video hovorů, ale také umožňovala připojit všechny pomůcky, které jsou uživatelé zvyklí používat při práci a komunikaci, včetně vlastní kamery, náhlavní soupravy, monitoru, notebooku a mobilního telefonu. Inteligentní funkce zajišťují konzistentnost a přispívají k efektivitě práce. Webex Desk Hub navíc umožňuje rezervovat stůl, přičemž notebook, badge nebo mobilní telefon poslouží k ověření identity. Nejde o žádné základní zařízení pro sdílená pracoviště, jak ho mnozí možná znají. Webex Desk Hub přináší skutečně nový způsob práce.
  • Webex Desk: Stejně jako „starší sourozenec“ Webex Desk Pro umožňuje i Webex Desk udržovat pozornost posluchačů při prezentaci promítáním snímků nebo videa na pozadí – tato funkce se nazývá „imerzivní prezentátor“. S pomocí Webex Desk je možné se připojovat ke schůzkám, podílet se na týmové práci a zůstávat produktivní doma i na pracovišti. Zařízení typu „vše v jednom“ nabízí za konkurenceschopnou cenu inteligentní funkce, po kterých uživatelé volají, jako je potlačení okolního hluku, virtuální pozadí nebo rozpoznání tváře. Lze jej použít jako primární displej a připojit k jakékoli konferenční službě. Je vybavené kvalitní kamerou, mikrofonem a reproduktory. Je naprosto jednoduché ho zprovoznit během několika málo minut i bez asistence IT a bez technických znalostí. 

Centrum aplikací a ekosystém Webex

Centrum aplikací App Hub umožní uživatelům snadno nalézt a použít integrace s jinými řešeními v zasílání zpráv v prostředí Webex a brzy to bude možné i v konferenčním prostředí Webex. Uživatelé budou moci při schůzce přes Webex snadno společně používat jiné aplikace a uložit si práci a později se k ní vrátit. Nové možnosti uvítají i manažeři IT, kteří chtějí zavést nativní integrace pro celý podnik. Nový Webex App Hub v současné době nabízí předpřipravené integrace se službami Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural, nebo Workplace for Facebook.

Novinky v kontaktním centru
Nové kontaktní centrum Webex přináší významné výhody podnikům, zákazníkům i operátorům. Podniky všech velikostí (i ty s těmi nejmenšími zákaznickými centry) nyní mohou začít okamžitě využívat robustní cloudové kontaktní centrum s kapacitou tisíců operátorů. 

 „Cílem společnosti Cisco je podporovat inkluzivní budoucnost. Technologie pro spolupráci hrají zásadní roli v nastavování rovných podmínek tak, aby se každý mohl zapojit do globální ekonomiky bez ohledu na zeměpisnou polohu, jazyk a typ osobnosti. Proto se snažíme přinést takové řešení Webex, které nabídne 10× lepší možnosti komunikace než osobní kontakt – a zároveň 10x zlepší i osobní interakci. Webex umožňuje přechod na hybridní modely práce a nábor zaměstnanců, kde nehraje takovou roli zeměpisná poloha. Dává tak místo u stolu globální ekonomiky každému bez ohledu na to, odkud pochází. Náš tým usiluje o naplnění této vize, z níž vychází každé zařízení, které zkonstruujeme, každý řádek kódu, který napíšeme, a každá funkce, kterou vymyslíme,“ uzavřel Jeetu Patel, viceprezident a generální ředitel divize bezpečnosti a aplikací společnosti Cisco.

Video : 

Podobné články

Webex získal řadu vylepšení využívajících schopnosti umělé inteligence

17. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Společnost Cisco integrovala do své videokonferenční platformy Webex sadu inovací založených na AI. Mezi novinky patří aktualizace operačního systému RoomOS s vylepšenou detekcí uživatelů, funkce v platformě Webex Suite zaměřené na další zdokonalení videoschůzek, a aplikace pro kvalitnější komunikaci firem se zákazníky ve Webex Contact Center. Čtěte více

Webex se naučil sledovat uhlíkovou stopu

15. 2. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco systems)
Společnost Cisco integrovala do své videokonferenční platformy Webex nástroj Carbon Emissions Insights, který poskytuje informace o uhlíkové stopě zařízení zapojených do firemní komunikace a současně dává doporučení, jak spotřebu a využití používaných zařízení optimalizovat. Čtěte více

Cisco zásadně vylepšilo Webex v oblasti možností hybridní práce

4. 11. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Společnost Cisco představila několik zásadních inovací ekosystému Webex, které usnadňují hybridní práci. Významné aktualizace se dočkala komunikační sada Webex Suite. Vyšší interoperabilitě napomáhá partnerství se společností Microsoft a větší integrace zařízení Apple. Čtěte více

Cisco ve svých zařízeních zpřístupní Microsoft Teams

28. 10. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Cisco)
Technologičtí giganti Cisco a Microsoft spouštějí spolupráci v segmentu videokonferenčních řešení. Partnerství obou firem umožní od příštího roku spouštět na vybraných zařízeních Cisco Room a Cisco Desk službu Microsoft Teams jako výchozí. Uživatelé tak získají svobodu volby, zda pro svůj meeting použijí Microsoft Teams nebo aplikaci Cisco Webex. Čtěte více