SAP přislíbil podporu systému SAP S/4HANA až do roku 2040
Nová strategie podpory řešení SAP S/4HANA reaguje na požadavky zákazníků, partnerů a světových uživatelských skupin DSAG a ASUG zajistit stabilitu pro inovace v období neustálých změn. SAP deklaroval dlouhodobý záměr rozvoje řešení SAP S/4HANA jako platformy pro strategickou a funkční podporu nových obchodních modelů. „Zákazníci nám každodenně potvrzují, že jejich rozhodnutí pro SAP S/4HANA bylo správné. Garancí prodloužené podpory jim poskytujeme jistotu při plánování budoucnosti. Jde o významný signál, hlásíme se k ochraně investic našich zákazníků a k dlouhodobému partnerství na jejich cestě k inteligentnímu podnikání, a to s podporou technologií jako je umělá inteligence, strojové učení nebo blockchain,“ uvedl oznámení Peter Demuth, ředitel presales SAP ČR a SAP Slovensko.
Uživatelská skupina SAP opakovaně potvrzuje zájem zákazníků o novou generaci podnikového informačního systému. Každý zákazník SAP o řešení SAP S/4HANA uvažuje a dle průzkumu DSAG více než 49 % zákazníků plánuje přechod na nový systém v následujících třech letech. Na českém trhu je tento trend potvrzen desítkami migrací na novou verzi ročně. Společnost SAP své zákazníky podporuje jak během přípravy na transformaci, tak i v jejím průběhu pomocí programových nabídek, služeb, nástrojů včetně podpory širokého partnerského ekosystému.
Zároveň s oznámením o prodloužení podpory SAP S/4HANA společnost SAP dále prodlužuje podporu řešení SAP Business Suite 7 do konce roku 2027 s další možností rozšířené podpory do konce roku 2030. Tento krok dává zákazníkům více prostoru pro komplexní inovace a transformace podnikových procesů, které přechod na SAP S/4HANA přináší. To potvrdil i Geoff Scott, předseda americké uživatelské skupiny ASUG: „Rozhodnutí o ERP budoucnosti by se nemělo soustředit pouze na technickou migraci na SAP S/4HANA. Mělo by to být o tom, jak nejlépe připravit podnikání společnosti na budoucnost. Toto oznámení není signálem ke zpomalení. Právě naopak, nyní je čas zahájit plánování a posunout se kupředu, aby zákazníci SAP mohli plně využít přínosy nového řešení.“