TCL se stalo partnerem české fotbalové reprezentace
Novým Premium partnerem národního fotbalového týmu minimálně další dva roky bude společnost TCL, která není sportovnímu světu neznámá. V minulosti podporovala prestižní fotbalový turnaj Copa Amerika 2019, a dokonce spolupracovala s brazilským fotbalovým týmem. Globálním ambasadorem značky byl také jeden z nejlepších fotbalistů planety, Brazilec Neymar. Do povědomí českých sportovních fanoušků se značka zapsala jako sponzor minulého mistrovství světa v basketbale, kde celý svět ohromily výkony české reprezentace.
„Jsme moc rádi, že v portfoliu partnerů české reprezentace můžeme přivítat právě TCL. Těší mě, že s národním týmem chce spojit jméno tak velká společnost, která patří k předním světovým výrobcům elektroniky. Věřím, že půjde o úspěšné a oboustranně prospěšné spojení,“ doplnil Martin Malík, předda Fotbalové asociace ČR.
TCL se navíc bude podílet na speciální fanzóně, která vznikne během Eura 2020. Její konkrétní podoba se v tuto chvíli řeší a už brzy ji FAČR a TCL představí fanouškům.
Další spojení TCL se sportovním světem v Česku představuje spolupráce s Českou televizí, konkrétně v rámci projektu Gól týdne, měsíce a roku. Jde o tradiční diváckou anketu s více než 20letou historií. „Je nám ctí, že se od poloviny února staneme generálním partnerem ankety Gól týdne, měsíce a roku. Nádherné branky jsou kořením fotbalu, a proto jsme rádi, že je divákům budeme moci doručit pod naší značkou,“ uvedl Runzhe Xia.