Vysoká produktivita při zachování udržitelnosti přinese byznys i resellerům
Pro nadcházející sezonu tak MMD připravila novou segmentaci a rozdělení zákazníků na B2B a B2C. Tímto krokem chce lépe cílit na jednotlivé skupiny zákazníků a zároveň resellerům nabídnout vyšší marži, která je bude motivovat prodávat monitory Philips a AOC.
Pro resellery jsme vylepšili partnerský web, ve kterém mohou najít veškeré informace o produktech, a to včetně specifikací, obrázků, certifikace apod. S výše uvedeným budou samozřejmě spojené i další marketingové aktivity jako jsou promoakce, mailingy a speciální nabídky u distributorů. Opět nás reselleři potkají i na největších distributorských setkáních, kde budou mít možnost vidět a osahat si nové produkty.
Příležitosti pro resellery v roce 2019
V roce 2019 jsou hned tři následující oblasti – on-line, B2B a gaming, ve kterých se skrývají pro resellery nemalé příležitosti. Není žádným tajemstvím, že on-line segment neustále roste, proto v něm i my vidíme příležitost pro naše zákazníky. Druhou oblastí je B2B, kde bychom se rádi ještě více prosadili s našimi technologickými novinkami. Věřím, že máme určitě co nabídnout nejen vládním organizacím, školám, ale i firmám.
Monitory Philips jsou zaměřeny na poskytování výkonných technologií, které kombinují inovace a udržitelný rozvoj. Proto jsme nyní uvedli na trh nový "zelený" monitor Philips 241B7QGJ, který je navržen tak, aby měl nejmenší možný ekologický dopad na životní prostředí. Monitor je vyroben z lehkých plastů s 85% podílem recyklovaných plastů. Neobsahuje žádné olovo, rtuť, halogeny a PVC/BFR sloučeniny. Všechny jeho plastové části, železný rám a balící materiál jsou 100% recyklovatelné. Je vybaven Full HD IPS panelem a dále například technologií LightSensor, která sleduje okolní osvětlení a automaticky upravuje jas monitoru. Označení A++ podtrhuje nesrovnatelnou energetickou efektivitu.
Již nějakou dobu máme v nabídce modely s možností připojení přes USB-C a nově také zakřivený 49" ultra wide monitor 499P9H s rozlišením 5 120 x 1 440 při 60Hz a poměrem stran 32 : 9, který přináší uživatelům vysokou efektivitu při práci. Právě v těchto modelech s přidanou hodnotou a nabitých technologiemi vidíme stále prostor k příležitostem pro naše resellery.
Velké obchodní příležitosti pro nás i resellery vidím samozřejmě i v gamingu, kde plánujeme spoustu novinek. Naše herní portfolio lze rozdělit na dvě hlavní produktové linie - AOC gaming (mid-range) a řadu Agon (high-end). V nižší cenové hladině jsme uvedli na trh nové modelové řady G1 a 90. U Agon 3 jde už o třetí generaci high-end gamingových produktů a lze zmínit zakřivený monitor AG273QCG (Nvidia G-Sync) a jeho brášku AG273QCX (AMD FreeSync 2 HDR). Přepracované a vylepšené prémiové herní monitory jsou již v prodeji. Jsou určeny především skutečným herním nadšencům, kterým nabízí rychlou obnovovací frekvenci až 165 Hz, dobu odezvy 1 ms a nejnovější technologie jako AMD FreeSync 2 HDR. Model AG273QCG navíc získal, díky svému exkluzivnímu designu, ocenění Red Dot Design Award 2018.
Obchodní příležitosti v dalších letech
Z dlouhodobého hlediska vidíme potenciál v tom, že i nadále budeme na trh přinášet inovativní produkty vybavené novými technologiemi s vysokou kvalitou, prvotřídním servisem a atraktivním vzhledem. Pevně věříme v to, že koncovým zákazníkům to přinese komfortní prostředí nejen v kanceláři, ale i v domácnostech, a to vše s ohledem na životní prostředí.
Autor: František Koutník