Panasonic rozšířil řadu velkoformátových 4K displejů

25. 1. 2019. (redaktor: František Doupal, zdroj: Panasonic)
Řada SQ1 (modely TH-98SQ1 a TH-86SQ1) podporuje vysoký dynamický rozsah (HDR) a poskytuje kvalitní obraz v rozlišení 4K se svítivostí 500 cd/m2, zaručuje ostré zobrazení a je vhodná pro stylové „digital signage“ instalace. Displeje mohou být používány v režimu na šířku i na výšku, včetně instalace s náklonem až 20 stupňů.

Nová řada televizorů Panasonic je vhodná k použití v obchodní sféře, školství, muzeích i ve firmách. Obrazovky jsou určeny pro nepřetržitý provoz 24/7 a jsou vybaveny zcela novou funkcí 12segmentového barevného nastavení s šesti přednastavenými obrazovými režimy, které dál vylepšují možnosti nastavení zobrazení. Tyto funkce umožňují samostatně upravit parametry barevného tónu, sytosti a jasu nejen pro červenou, zelenou a modrou barvu, ale i pro doplňkové barvy – azurovou, purpurovou a žlutou.

Funkce „multiscreen“ umožňuje rozdělit panel na čtvrtiny nebo poloviny s různými obrazy nebo využít jednu ze čtyř funkcí „obraz v obraze“. Vytvořit lze také jednu velkou plochu tvořenou až 100 displeji v konfiguraci 10×10.

Pro použití v oblasti „digital signage“ je řada SQ1 vybavena 4K USB přehrávačem médií. Díky němu není nutné používat externí přehrávače a obsah lze nahrávat a obsluhovat vzdáleně. Spolehlivý nonstop provoz zabezpečuje funkce přepnutí na záložní signálový vstup a zase zpět, která okamžitě přepne systém na alternativní zdroj obsahu, pokud dojde k přerušení hlavního videosignálu a zase zpět, pokud je obnoven.

Další klíčovou funkcí řady SQ1 je port Intel SDM (Intel Smart Display Module), který umožňuje doplnit instalaci vestavěním počítače třetí strany, čímž nabízí další možnosti rozšíření v budoucnu.

Hartmut Kulessa, marketingový manažer společnosti Panasonic, doplnil: „Řada SQ1 představuje nový rozměr 4K displejů a poskytuje vysoce kvalitní obraz, snadnou instalaci a možnosti rozšíření pro efektivnější reklamu. Tyto displeje poskytují pružné a stylové řešení reklamní prezentace, které splňují kreativní požadavky firem a zároveň nabízejí snadnou instalaci a úsporný nepřetržitý provoz.“

Štítky: 
Televizory, Panasonic

Podobné články

Stefan Streit (TCL): Přinášíme kino do domácností

17. 7. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: TCL)
Společnost TCL si v posledních letech vydobyla pozici světové dvojky v prodeji televizí – a každý rok uvádí na trh řadu revolučních novinek? Co vlastně znamená vize „Inspire Greatness“ pro každého z nás? To prozradil Stefan Streit, ředitel evropského marketingu. Čtěte více

Sony rozšiřuje nabídku „filmových“ televizí BRAVIA o modely řady 3, 5 a 8 II

10. 4. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Sony)
Společnost Sony Europe představila řadu televizorů BRAVIA pro rok 2025, která přináší ještě více možností, jak se i doma ponořit do kvalitního obrazu a zvuku. Značka BRAVIA prošla v loňském roce proměnou a od té doby zastřešuje všechny produkty Sony pro domácí kino. Milovníci filmů tak nyní najdou vše, co potřebují, aby si mohli vychutnat svůj oblíbený obsah na jednom místě. Čtěte více

QD-Mini LED do každé domácnosti: TCL představilo nové řady televizí

31. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TCL představila čtyři nové řady televizí s označením C. Všechny TCL televizory nových řad C budou vybaveny technologií QD-Mini LED, a přinesou tak prémiovou kvalitu obrazu do cenově dostupnějších modelů. Díky tomu si zážitek z Mini LED technologie bude moci dopřát více domácností, než tomu bylo v minulosti. Čtěte více

Akce World of Samsung 2025 nastínila budoucnost života propojeného s umělou inteligencí

20. 3. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Samsung)
Korejský výrobce v německém Frankfurtu uspořádal akci World of Samsung, na níž se prezentoval jako lídr v oblasti propojených systémů a zařízení. Na akci byly k vidění čerstvé inovace Samsungu s AI, ať už jde o televizory, audio přístroje, chytré domácnosti, digitální spotřebiče, herní systémy či mobilní zařízení. Čtěte více