Změny v marketingu Dell EMC
Jakub Vítek bude mít na starosti řízení všech marketingových a komunikačních aktivit tuzemské pobočky Dell EMC v České republice a bude úzce spolupracovat s obchodním týmem a týmem pro partnerský prodej.
Jakub Vítek (marketingový ředitel pro ČR): Jakub se pohybuje v oblasti marketingu více než 10 let a pracoval pro firmy z různých segmentů. Před svým příchodem do české pobočky Dell EMC pracoval téměř dvě roky ve společnosti IBM Česká republika, kde měl na starosti marketingové aktivity pro region střední a východní Evropy, včetně digitálních komunikací a online mediálních kampaní. Předtím působil přes pět let v marketingu a komunikaci Komerční banky. Jakub vystudoval Fakultu tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy, má dvě dcery a ve volném čase se rád věnuje kolektivním sportům jako je basketball nebo fotbal a rád sleduje krimi filmy a seriály.
Stanislav Hájek (vedoucí pro plánování marketingu a rozpočtu partnerského prodeje pro oblast EMEA): Stanislav působí ve společnosti Dell přes 12 let. Do firmy nastoupil jako produktový manažer pro mobilní řešení a postupně pracoval ve funkcích Channel Marketing Manager a Country Marketing Manager pro trhy v ČR, Slovensku či Finsku. Poslední dva roky řídil marketingové aktivity Dell EMC v České republice pro koncové zákazníky i partnerský prodej. Nyní se bude věnovat plánování marketingových aktivit a rozpočtům programů partnerského (channel) prodeje na úrovni regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Je absolventem České zemědělské univerzity v Praze, má tři děti a kromě „běžných“ zájmů jako je pěší turistika a cyklistika, má rád také "extrémní podmínky", které si užívá např. při výškovém kácení stromů.