Bechtle direct v ČR spustilo nové digitální tržiště

15. 8. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: Bechtle Direct)
V první fázi portál spojuje e-shop s podnikovými informacemi. Komunikační okno na každé stránce umožňuje zákazníkům při dotazech přímý kontakt s dodavatelem a změněná struktura navigace má zájemce dovést rychleji k cíli. Webová stránka bude postupně rozšiřována v několika dalších fázích.

Na adrese bechtle.com/cz je nyní k dispozici digitální tržiště, které nabízí celou šíři IT produktů nabízených firmou Bechtle. „Našim zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů ze všech oblastí IT - od hardwaru přes standardní software až k periferiím. Portál optimálně doplňují rozsáhlé informace o Bechtle a jejích dalších službách. Dlouhodobým cílem je digitálně zobrazit celý sortiment Bechtle a produkty dát k dispozici na jedno kliknutí,“uvedl Jürgen Schäfer, člen představenstva IT-E-Commerce, Bechtle AG. „Naše vývojářské týmy přizpůsobily novou platformu požadavkům zákazníků.Jedná se o komplexní souhru několika systémů: Základ tvoří nový systém správy obsahu a nová struktura shopu ve spojení s nadřazeným vyhledáváním a námi vyvinutým systémem služeb Microservices.“

Společnost Bechtle direct je jako partner pro IT etablována ve 14 zemích Evropy. Nicméně český trh pro nás stále ještě nabízí velký prostor k růstu, byť jsme se za sedm let přítomnosti stali etablovaným dodavatelem IT pro firmy i veřejnou správu. Díky novému portálu můžeme obsluhovat naše zákazníky ještě efektivněji,“ poznamenal Petr Polák, ředitel Bechtle direct pro Českou republiku. Petr Polák řídí obchodní činnost v České republice a využívá k tomu i efektivní procesy německé mateřské společnosti. „Tým Petra Poláka má rozsáhlé znalosti v IT branži. S již etablovanými strukturami a novými funkcemi portálu máme velmi dobré předpoklady pro kontinuální zlepšování našich výsledků v České republice. Našim cílem je vytvořit z Bechtle skutečně mezinárodního partnera v oblasti dodávek IT pro podniky a veřejnou správu,“ doplnil Jürgen Schäfer.

Bechtle direct nabízí zákazníkům v České republice od roku 2011 široký sortiment více než 40 000 IT produktů a řešení. Vedle specifických hardwarových a softwarových produktů obsahuje sortiment také finanční a jiné služby. Firma má uzavřena certifikovaná partnerství s výrobci jako jsou HP Inc, Lenovo, Cisco, Microsoft, Dell, APC, HPE, Jabra, Samsung, Zebra a další

Petr Polák uzavřel: „V následujících letech chceme ještě více posílit náš tým a postupně rozvinout oblast poradenství. Chceme i nadále našim zákazníkům nabízet profesionální služby, postavené na znalostech, osobní péči a rozsáhlém sortimentu a zároveň celkovou kvalitu naší služby posouvat na stále vyšší úroveň.

V minulém obchodním roce dosáhla společnost Bechtle v oblasti IT-E-Commerce v Evropě obratu 1,05 miliardy eur; celkový obrat Bechtle dosáhl 3,6 miliardy eur.

Podobné články

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více

Čechům se vrátila kupní síla, jsou ale mnohem více nedůvěřiví

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Skip Pay)
Jsme na tom o trochu lépe než na jaře. Vrací se nám chuť utrácet, zesiluje pocit, že se již nemusíme tolik uskromňovat. Roste loajalita, zároveň jsme ale vůči obchodníkům stále nedůvěřivější, kontrolujeme ceny a každou korunu otočíme hned několikrát, než ji utratíme. Řada nákupů se ruší nebo odkládá. Slevy se opět staly běžnou součástí nákupního cyklu. Co dalšího odhalil průzkum Skip Pay? Čtěte více