SAP modernizuje CRM a představuje SAP C/4HANA

11. 6. 2018. (redaktor: František Doupal, zdroj: SAP)
Balík řešení SAP C/4HANA sdružuje CRM nástroje na jednom místě a pomůže firmám lépe plnit potřeby jejich zákazníků a udržet si je. Na konferenci SAPPHIRE NOW v americkém Orlandu společnost dále představila i řešení pro správu dat SAP HANA Data Management Suite, které umožní získat z dat užitečné informace a ty přetvořit v obchodní hodnotu.

„CRM systémy byly tradičně hlavně o prodeji, řešení SAP C/4HANA je zaměřené na spotřebitele,“ představil řešení Bill McDermott, CEO SAP, a dodal: „Jednotlivé části firmy se musí soustředit na komplexní pohled na zákazníka. Pokud spojíte všechny SAP aplikace do inteligentního cloudového balíku, poptávkový řetězec přímo ovlivní chování dodavatelského řetězce."

SAP C/4HANA je integrované řešení navržené s cílem změnit dosavadní zaměření CRM pouze na obchod. Po akvizici lídrů na trhu, jako jsou Hybris, Gigya a CallidusCloud, propojil SAP řešení pro podporu všech front-office funkcí včetně ochrany dat spotřebitelů, marketingu, obchodu nebo zákaznického servisu. Balíček obsahuje řešení SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud včetně nových řešení Gigya, i SAP Sales Cloud včetně CallidusCloud. Součástí SAP C/4HANA budou i funkce z dosavadního portfolia SAP Hybris.

SAP Leonardo a inteligentnější podniky
Na konferenci v Orlandu SAP oznámil také další vylepšení portfolia SAP Leonardo:

  • SAP Conversational AI umožní firmám vyvíjet inteligentní chatboty. Služba zahrnuje nástroj pro trénink, stavbu a monitorování chatbotů, které lze integrovat nejen do systémů SAP. K dispozici jsou také již před-konfigurovaní chatboti pro jednotlivá odvětví. Zákazníci SAP dosud vytvořili 60 tisíc konverzačních botů.
  • Funkce SAP Leonardo Machine Learning pro strojové učení jsou nyní součástí aplikací napříč celým portfoliem SAP, včetně řešení SAP S/4HANA Cloud, SAP C/4HANA a SAP Ariba.
  • SAP Leonardo Machine Learning Foundation zákazníkům umožňuje vyvíjet individuální aplikace a má pět nových funkcí, včetně detekce objektů, rozpoznávání textu v obrázcích a klasifikace textu, která analyzuje a automaticky kategorizuje textové dokumenty.
  • SAP Cloud Platform Blockchain je nová služba, která firmám umožňuje jednoduše vyvíjet a rozšiřovat obchodní řešení postavené na blockchainových technologiích, jako jsou Hyperledger Fabric a Multichain.

Další novinky:

  • ANSYS a SAP oznámily partnerství, které propojí oblasti inženýrství a provozu a pomůže tak fungování inteligentních podniků.
  • SAP oznámil, že spuštěním iniciativy SAP Leonardo Partner Medallion Initiative více než zdvojnásobil počet digitálních inovativních řešení s důrazem na design.
  • SAP oznámil plánovanou spolupráci s Accenture, Capgemini a Deloitte s cílem zrychlit adopci SAP S/4HANA Cloud zákazníky z oblastí procesní výroby, diskrétní výroby a odvětví služeb.
Štítky: 

Podobné články

Jakub Opálka (Salesforce): AI přináší do oblasti CRM systémů zásadní změny

11. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Rozhovor s Jakubem Opálkou, territory managerem společnosti Salesforce, odhaluje vliv umělé inteligence (nejenom) na svět podnikových CRM systémů. Kromě dopadů a využití AI v oblasti CRM platforem jsme hovořili také o bezpečnosti dat, které AI svěřujeme, nebo o vnímání důvěry v digitální éře. Prostor dostalo i působení společnosti Salesforce na českém trhu. Čtěte více

Nasazení AI ve firmách brzdí hlavně absence znalostí

30. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Téměř polovina (48 %) podniků uvádí jako hlavní překážku pro přijetí umělé inteligence nedostatek znalostí. Signifikantní je podle tvůrce CRM platformy Pipedrive také otázka důvěry (40 %), citlivých dat (27 %) a bezpečnostních rizik (26 %). Čtěte více

Konec chatbotů? Salesforce představil nové AI agenty Einstein SDR a Einstein Sales Coach

10. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Salesforce)
Společnost Salesforce představila dva nové plně autonomní prodejní agenty Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent a Einstein Sales Coach Agent. Tyto inteligentní nástroje, které budou k dispozici v říjnu, jsou postaveny na systému Salesforce Einstein 1 Agentforce a pomáhají prodejním týmům urychlit růst tržeb. Čtěte více

Spokojenost s používanými digitálními nástroji přináší o 30 % lepší výsledky

2. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Pipedrive)
Lidé, kteří jsou v práci spokojení s používanými digitálními technologiemi, dosahují svých pracovních cílů o 30 % častěji. Ukázal to průzkum State of Sales and Marketing Report společnosti Pipedrive, která vyvíjí stejnojmennou CRM platformu. Obchodní profesionálové podle něj v práci nejvíc touží po AI. Tu zatím ale používají především malé firmy. Čtěte více