Casablanca mění strategii a prodává divizi telekomunikačních služeb
„Trh v oblasti telekomunikačních služeb ve firemním segmentu se dynamicky a rychle rozvíjí a zákazníci kladou velký důraz na přenosové kapacity při zachování cenové hladiny služeb. Vyhovět těmto potřebám vyžaduje investice do přístupové optické sítě, a proto jsme se rozhodli pro telekomunikační divizi najít silného strategického partnera. Společnost Dial Telecom, se kterou nás spojuje dlouhodobá úspěšná a spolehlivá spolupráce na tomto poli, tak plynule naváže na námi poskytované služby a zajistí zákazníkům i nadále perfektní kvalitu a nadstandardní zákaznický servis,” sdělil Milan Švácha, jeden ze zakladatelů a jednatelů společnosti.
„Na trhu jsme více než 20 let a při přípravě nové firemní strategie jsme se rozhodli nyní věnovat segmentu, jež je naší srdcovou záležitostí, a tedy veškeré svoje úsilí investovat do rozvoje nových služeb v oblasti datových center a cloudových a ICT služeb,” shrnul Milan Švácha.
Již koncem minulého roku investovala Casablanca přes 20 miliónů Kč do nové generace cloudového řešení BigBlueOne. Inovace přinesla zákazníkům výrazně vyšší výpočetní výkon a rychlejší odezvy (mnohdy až o 100 %).