Služba Awow přinese snadnější online spolupráci
Díky tomu umožňuje jednoduché propojení uživatelů bez ohledu na zařízení a software, která právě používají. Oficiálně bude služba představena dnes na konferenci Čas digitálních týmů. Řešení vychází ze stávajících technologií jako Cisco Telepresence, Skype for Business nebo Vidyo, ale zároveň odstraňuje typické překážky dnešní online spolupráce, jako je nedostatečná kvalita a spolehlivost online schůzek v klasickém PC prostředí nebo věčný problém, jak všechny uživatele a zařízení propojit dohromady. „Uživatel Skype for Business se nově dokáže jednoduše připojit i do schůzek, které byly doposud dostupné jen pro videokonferenční účastníky. Ti se zase bez problému spojí jak s uživateli Skypu tak i s externími účastníky připojenými přes klasický webový prohlížeč či telefon,“ popsal hlavní výhodu Awow online schůzek Jan Račanský, expert na týmovou spolupráci Anect.
V případě prohlížečů Chrome a Firefox, a výhledově také Safari a Microsoft Edge, si externí uživatel nemusí instalovat žádný software ani plugin, do schůzky se připojí přes odkaz v e-mailu nebo v pozvánce. Služba si přitom vystačí s běžnou rychlostí připojení k internetu. V případě pomalé nebo žádné datové konektivity pak mají uživatelé možnost připojit se do schůzky vytočením číselného kódu přes klasickou telefonní síť.
Cloudová služba na klíč zahrnuje nejen softwarové licence a technologické vybavení v podobě videokonferenčních terminálů, ale také správnou implementaci řešení a jeho zavedení do každodenní praxe uživatelů. Zajišťuje vysoce kvalitní zvuk i obraz až ve full HD rozlišení. „Uživatelé spolu mohou také sdílet PC prezentace. Komunikace i veškerý sdílený obsah jsou přitom po celou dobu chráněny a zabezpečeny automatickým šifrováním,“ dodal Račanský.
Dalším nástrojem z nové platformy je Awow Business Monitoring, který svým zákazníkům poskytne přehled o stavu jejich Skype for Business infrastruktury a upozorní je na případné technické problémy v síti. Vedle toho společnost připravuje další služby z oblasti uživatelské adopce a školení, která jim pomohou s rozvojem jejich dovedností při využívání moderních komunikačních technologií.