Další funkce v e-shopu AT Computers

7. 4. 2017. (redaktor: František Doupal, zdroj: AT Computers)
Společnost AT Computers neustává ve zlepšování svého e-shopu a opět jej inovovala. Usnadněna byla práce s fakturami a dobropisy, ale na své si přijdou i prodejci počítačových her nebo zájemci o aktuální testy a recenze.

V menu „Nákup/Faktury/Zápočet“ si mohou zákazníci sami zvolit, které faktury a dobropisy chtějí vzájemně započíst – zvolí datum splatnosti dobropisů, které chtějí započítat, zobrazí si návrh a tlačítkem jej odešlou na cashflow oddělení ATC, jehož pracovníci je budou kontaktovat. V případě samotných dobropisů, stačí najet na záložku „Nákup/Faktury/Dobropisy“ a jedním tlačítkem požádat o jejich proplacení na vybraný účet.(Tyto možnosti platí pouze pro potvrzené dobropisy, ale ani to není problém a potvrzení lze provést jedním tlačítkem přímo u dobropisu.)

U počítačových her je dostupná nová informace, která udává datum vydání – nachází se mezi technickými parametry na kartě produktu a v seznamu her. Hry lze dle data třídit a filtrovat ty, které teprve vyjdou.

Na vybrané produkty (základní desky, grafické karty), které prošly testy ve vývojovém oddělení AT Computers, přibyla nová záložka „Recenze a texty“, kde lze najít výsledky těchto testů a u některých je i text s recenzí. Podobně byla k některým produktům, na které ATC přišel zajímavý dotaz, přiřazena informace ve stylu „Otázky a odpovědi“. Oba seznamy jsou živé, tzn. neustále doplňované.

Podobné články

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Vánoční on-line nákupy startují, zákazníci plánují objednávat ve velkém již v listopadu

20. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
I letos nás čeká vánoční nákupní horečka. A ta startuje právě v těchto dnech. Významná část dárků se přitom prodá v on-line prostředí. Jak ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), alespoň část dárků nakoupí na internetu 80 % jeho uživatelů. Téměř polovina z nich plánuje objednávat vybrané zboží již ve druhé půlce listopadu. A jaké si Češi letos přichystali vánoční rozpočty? Čtěte více

Výdejní místa DPD budou nově i na pobočkách České pošty

13. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DPD)
Česká pošta a DPD začaly spolupracovat na vydávání zásilek. Od 11. listopadu si mohou zákazníci DPD, typicky objednávající na e-shopech, nechat svůj balík poslat nově i na pobočky České pošty. Ty tedy budou nově sloužit i jako výdejní místa DPD Pickup. K 11. listopadu bude tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku by mělo jít již o více než 850 míst. Čtěte více

Vánoční dárky v e-shopech objedná 80 % Čechů, nejčastěji hračky

11. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Vánoce se nezadržitelně blíží a pro obchodníky nastává nejdůležitější období v roce. Jaké ale budou z hlediska prodejů ty letošní? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém panelovém výzkumu obrátila na českou on-line populaci, aby si ověřila, jaké mají spotřebitelé ohledně nákupu dárků plány. Čtěte více