Chování uživatelů na vašem webu rozklíčuje Zeerat

11. 8. 2016. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zeerat)
Sledujete chování uživatelů na svém webu, ať již jde o firemní prezentaci, nebo třeba e-shop, ale údaje z Google Analytics a podobných statistických služeb jsou pro vás málo? Vyzkoušejte Zeerat, cloudovou službu, která je schopna nahrát chování návštěvníků na video a následně jej podrobně analyzovat.

Řečeno ve zkratce představuje Zeerat nástroj, který umožňuje nahrát na video návštěvu každého jednoho návštěvníka webové stránky, generuje heatmapy a zároveň díky dotazníkům dokáže zjistit i pocity návštěvníků internetových stránek. Vše probíhá zcela automaticky, bez nutnosti cokoli nastavovat nebo do procesu jakkoli nastavovat. Implementace služby do konkrétní stránky probíhá pomocí vložení speciálního vygenerovaného kódu, podobně jako například u Google Analytics.

Řešení není závislé na konkrétní platformě, umožňuje nahrávat uživatele počítačů, tabletů i chytrých telefonů. Kromě samotného videa služba automaticky vytváří také heatmapy, které názorně vykreslí aktivity uživatele na stránce. Dalším sledovaným parametrem je scrollování, které poskytuje přesný údaj o tom, kolik uživatelů si prohlédlo určitou část stránky a kolik jich došlo až na konec. Služba umožňuje samozřejmě i podrobné monitorování jednotlivých stránek webu.

„Zajímavé jsou případy z e-shopů, kdy se často stane, že zákazník nedokončí nákup i přes fakt, že již má položky vložené do košíku. Pokud se data správně uchopí a podpora se v rychlosti podívá na jeho video, může jej oslovit a nabídnout mu řešení. Častým problémem je například nefunkční tlačítko či špatně umístěné ovládací prvky. I takové maličkosti mohou rozhodovat mezi dokončením a nedokončením nákupu,“ uvedl Michael Repetný, CEO Zeerat.com.

Oproti konkurenci Zeerat poskytuje kvalitnější heatmapy, uchovává i starší videa a nabízí funkce, jako jsou filtry či triggery, které umožňují vyhledat užitečné a potřebné záznamy ze všech pořízených, kterých mohou být i stovky či tisíce.

V souhrnu si provozovatel webu může díky získaným informacím lépe vyhodnotit, jak návštěvníci přemýšlejí, kolik času tráví nad určitými informacemi nebo sekcemi webu a také, které součásti či prvky webu mohou být pro návštěvníky problematické, či dokonce chybové.

Nástroj je dostupný na adrese www.zeerat.com, kde si jej může každý bezplatně vyzkoušet. Pro vážnější zájemce jsou připraveny i prémiové verze, jejichž ceny se odvíjejí od počtu pořízených nahrávek.

Obrazová galerie:
Štítky: 

Podobné články

Transformace sociálních sítí na vlivné obchodní nástroje nabírá na obrátkách

29. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: LCG New Media)
Rok 2024 se ve světě digitálního marketingu a online obchodu jeví jako průlomový. Sociální sítě, které začaly jako jednoduchý nástroj pro navazování kontaktů, se postupně transformovaly v mocné obchodní nástroje. Čím je tento vývoj způsoben a jak ho využít pro zvýšení firemních zisků vysvětlují experti z agentury LCG New Media. Čtěte více

Pět tipů pro úspěšný e-mail marketing

8. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
Každý podzim přináší firmám vrchol sezóny z hlediska objemů prodeje a očekávaného zisku. Zatímco produktové týmy pečlivě připravují lákavé předvánoční nabídky, e-mailové kampaně často zůstávají stranou pozornosti. Přinášíme pět tipů, které posunou váš e-mail marketing na novou úroveň. Čtěte více

Dramatický nárůst falešných kliknutí ohrožuje vánoční e-mailové kampaně

23. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Mailkit)
V klíčovém období pro e-mailový marketing, zahrnující Black Friday a vánoční sezónu, upozorňuje společnost Mailkit na alarmující trend. Od začátku roku 2024 zaznamenala 100% nárůst v detekci falešných kliknutí, s nejvýraznějším vzestupem v druhém týdnu října. Čtěte více
Jan Skovajsa, majitel a CEO firem myTimi a Bondbot

Postupy, bez kterých se v B2B direct sales neobejdete

23. 8. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: myTimi)
Direct sales, tedy přímý prodej, je v B2B segmentu stále velmi důležitý. Pojďme se podívat na několik osvědčených tipů od marketingové společnosti myTimi, které vám mohou pomoci zvýšit efektivitu vašich přímých prodejů. Čtěte více