Zyxel rozšířil službu Next Business Day na výměnu produktů

10. 12. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Zyxel)
Společnost Zyxel začala nabízet rozšířené záruky „Next Business Day“ na výměnu porouchaných produktů. Služba se vztahuje na vybrané produkty a zákazníkům je dostupná ve dvou variantách.

Služba Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS) je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky Zyxel a produkty určené malým a středním podnikům. Servisní středisko odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla závada oznámena a uznána. Po obdržení náhradního produktu zákazník zajistí vrácení vadného výrobku.

Vedle standardní bezplatné služby nabízí Zyxel pro kritická síťová zařízení zpoplatněnou službu Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD), která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den. Službu lze aktivovat zakoupením servisní licence a jejím přidružením k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak Zyxel garantuje odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy je problém nahlášen.

V případě služby NBDD (doručení v následující pracovní den) a související servisní licence je povinná registrace na partnerském portálu, kde rovněž získáte další doplňkové informace.

„Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat,“ doplnil Martin Bratičák, head of channel CEE, Zyxel.

Štítky: 

Podobné články

Záruka nové generace – HP Active Care

27. 4. 2023. (redaktor: Reseller Magazine OnLine, zdroj: HP Inc.)
Ještě nedávno bylo standardem, že každá firma měla svoje IT oddělení, které mělo na starost podporu uživatelů a správu IT. Interní IT oddělení zastávalo instalaci zařízení, jejich údržbu a v neposlední řadě řešení případných výpadků, incidentů a jakýchkoliv nedostatků. Čtěte více

Alza nově nabízí dvouletou záruku na vše i firemním zákazníkům

21. 4. 2023. (redaktor: František Doupal, zdroj: Alza)
Nakupovat bez starostí i na splatnost, se speciálními cenami a nyní i s minimálně dvouletou zárukou na veškeré zboží jako koncoví zákazníci. Takové možnosti mají nově v Alze firmy i živnostníci díky vylepšenému programu „Alza pro firmy.“ Čtěte více

XPG prodlužuje záruku zdroje XPG Pylon na pět let

28. 4. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: XPG)
Herní značka XPG prodloužila záruční dobu na napájecí zdroj XPG Pylon s certifikací 80 PLUS Bronze na pět let. Doposud přitom záruka poskytovaná na tento model činila tři roky. Čtěte více

TCL u svých TV vylepšuje servis a prodlužuje záruku

5. 10. 2021. (redaktor: František Doupal, zdroj: TCL)
Společnost TLC v České republice u svých televizorů s technologií QLED prodlužuje záruku na pět let. Výrobce současně rozšiřuje svůj zákaznický servis o službu TCL Care Service, která rychle a snadno pomůže zákazníkům při řešení případných potíží s televizorem. Čtěte více