C System CZ servisním partnerem Toshiby

29. 7. 2015. (redaktor: František Doupal, zdroj: Toshiba)
Novým autorizovaným servisním partnerem pro firemní notebooky Toshiba se stala společnost C System CZ, které zajišťuje logistickou podporu Český servis. Díky tomu lze nyní uplatnit reklamaci či využít pozáruční servis v devíti městech v ČR a v Bratislavě.

Z pohledu zákazníka řeší C System CZ od nynějška záruční i pozáruční servis firemních notebooků Toshiba. Z aktuální produkce jde o modely Tecra A50, Portégé Z30 a R30, Tecra Z40 a Z50, Satellite Pro R50, přístroj 2v1 Portégé Z20t a pracovní stanici Tecra W50.

„V následujícím období se Toshiba se svými notebooky v Evropě výrazně zaměří na firemní sféru. V souvislosti s tím rozšiřujeme mimo jiné záruky poskytované k těmto přístrojům. Z toho plyne logický krok, poskytnout stávajícím i novým zákazníkům možnost rychlého a efektivního servisního zázemí. Společnosti C System CZ a Český servis prokázaly vysokou kvalitu a profesionalitu, což ve spojení s jejich rozsáhlou servisní sítí, která pokrývá množství velkých měst v ČR, rozhodlo o našem kroku. Jsme přesvědčeni, že uživatelé tento posun ocení a naše B2B notebooky si najdou nové zákazníky,“ řekl Tomáš Konečný, B2B account manager for digital products & services společnosti Toshiba pro ČR a Slovensko.

„Je nám ctí spolupracovat s výrobcem, který dodal před 30 lety na světový trh první komerčně dostupný notebook. Vnímáme sílu značky Toshiba a jsme připraveni poskytnout naše služby a servisní zázemí. Vzhledem k rozšíření on-site záruky u řady notebooků Toshiba budou právě naši technici řešit rychlý servis přímo u zákazníka. Tato služba je pro nás výzvou k tomu, abychom prokázali naši vysokou profesionalitu,“ řekl Pavel Hyhlík, service manager společnosti C System CZ.

Štítky: 

Podobné články

HP rozšiřuje nabídku služeb i certifikovaného repasovaného hardwaru s podporou AI

7. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: HP Inc.)
Divize HP Solutions oznámila rozšíření nabídky, která má zvýšit spolehlivost a přispět k větší produktivitě zaměstnanců a firemních IT oddělení, ale také udržitelnosti. Novinky zahrnují vylepšené balíčky služeb podpory, novou službu registrace zařízení a rozšíření portfolia certifikovaných repasovaných počítačů HP. Čtěte více

Hewlett Packard Enterprise s tříletou zárukou?

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Jako jediný distributor v Evropě je nabízí výhradně společnost EET Group. Běžná záruční lhůta na náhradní díly Hewlett Packard Enterprise (HPE) je přitom tři měsíce. Čtěte více

EET Group díky akvizici části firmy MORAVIA Consulting posiluje v oblasti náhradních dílů

12. 11. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: EET Group)
Společnost EET Group oznámila akvizici divize náhradních dílů společnosti MORAVIA Consulting, která se specializuje především na obchod s náhradními díly k produktům Hewlett Packard a Hewlet Packard Enterprise. Distributor tak upevňuje svou pozici předního poskytovatele náhradních dílů pro IT po celé Evropě. Zároveň jde o první akvizici firmy z České republiky po vstupu EET Group na český trh. Čtěte více

Canon získal ocenění BLI 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability

16. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Canon)
Společnost Canon získala ocenění „Buyers Lab (BLI) 2024-2025 Pacesetter Award in Serviceability“ určené prodejcům tiskových produktů s nejlepší strategií, nástroji a zdroji pro zajištění servisu. Jde o prestižní oborovou cenu udělovanou společností Keypoint Intelligence, která se zabývá průzkumem trhu a nezávislým hodnocením hardwaru, softwaru a služeb v oblasti tisku a chytrých technologií. Čtěte více