Panamským průplavem s Hitachi a DNS
Úvodní slovo ještě pronesl obchodní ředitel DNS Petr Kuliš, který poděkoval partnerům za spolupráci, ale hned po něm už to přišlo: Ne nadarmo se večer nesl v tematickém panamském duchu – sám generální ředitel českého Hitachi Data Systém Filip Meluzín přítomným odhalil novinku Hitachi Virtual Storage Platform (ovšem vyvíjenou pod kódovým názvem Panama). Hosté se dočkali i stručného profilu společnosti a také byli formou prezentace seznámeni s produktovým portfoliem a možnostmi spolupráce z úst partner managera Hitachi Data Systems Petra Bašeka a business unit managera Hitachi v DNS Miroslava Němečka.
Jen doběhl poslední slide, odkryly se krásně zdobené mísy a vypuklo nefalšované letní veselí v panamském duchu: Tradiční jídlo (zaujala zejména návyková kombinace pečeného ananasu a fazolové kaše), karibské drinky, jihoamerické rumy a… Tanečníci, prezentující tradiční latinskoamerickou kulturu.
A komu by to bylo málo, toho si musel zmámit duch hazardu, neboť vedle baru stál připraven velký stůl s ruletou a jen o pár kroků dále mistr se skořápkami. Hříšné duše si přišly na své a svorně sázely a hýřily fiktivními panamskými bankovkami balboa. Kdo však moudře sázel nebo měl štěstí (anebo šetřil), mohl se zúčastnit závěrečné dražby, kterou vyvrcholil celý večer: Dražily se například takové skvosty, jako dvanáctiletý rum, ale třeba i deštník. Dotyčný předmět byl totiž skrytý a nebylo vůbec jasné, co si kdo vlastně za vyhrané bankovky kupuje. A hrneček za sto padesát tisíc, to už není na pití, ale na poličku, že?