Nejdražší značkou světa je Apple následovaný Googlem
Žebříček Top 100 globálních značek světa sestavuje společnost Interbrand (leader v oblasti brand consultingu). Žebříček uvádí dolarovou (peněžní) hodnotu značek.
Prvních pět míst zůstalo stejně jako loni společnostem Apple (118,9 miliard USD), Google (107,4 miliard USD), Coca-Cola (81,6 miliard USD), IBM (72,2 miliard USD) a Microsoft (61,2 miliard USD). Za povšimnutí jistě stojí výsledek korejského Samsungu, který si oproti loňskému roku polepšil o jedno místo a nyní mu tak patří sedmá pozice s odhadovanou hodnotou 45,5 miliard USD.
Skokanem roku se stala další technologická společnost, a to Facebook (14 miliard USD). Nyní je na 29. místě, kam se dostal z loňského 52. místa.
Celý žebříček Top 100 firem s možností filtrování výsledků najdete zde.