ShopRoku 2014: Ceny kvality míří do Alzy, nejpopulárnější je LevneElektro.cz

13. 10. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Uživatelé portálu Heureka.cz zvolili vítěze šestého ročníku soutěže ShopRoku 2014. Cenu popularity získal s největším počtem hlasujících internetových uživatelů e-shop LevneElektro.cz. Absolutním vítězem se v Ceně kvality letos stal e-shop Alza.cz.

„V Ceně kvality rozhodují o vítězi dotazníky spokojenosti vyplněné zákazníky, kteří v obchodě opravdu uskutečnili nákup,“ vysvětlil Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz. V letošním hlasování rozhodovaly dotazníky vyplněné v období od 1. do 30. září 2014. Mezi vítězi jednotlivých kategorií jsou například obchody Megapixel.cz, Parfums.cz, Kytary.cz nebo Kosmas.cz.Novinkou letošního roku bylo vyhlášení absolutního vítěze Ceny kvality, kterým se stal e-shop Alza.cz.

Cena popularity je cenou všech internetových uživatelů, kteří v průběhu srpna a září 2014 hlasovali pro svůj oblíbený obchod prostřednictvím hlasovacího formuláře na stránkách soutěže ShopRoku.cz. V letošním roce se stal nejoblíbenějším a nejpopulárnějším e-shop LevneElektro.cz.

„Soutěž Shoproku si klade za cíl ocenit a vyzdvihnout nejkvalitnější e-shopy na českém internetu. Výsledky soutěže jsou pro nové zákazníky znamením, že je e-shop důvěryhodný a že se nemusí bát v něm nakoupit. Zároveň je to skvělá zpětná vazba pro samotné e-shopy,“ doplnil Tomáš Braverman, ředitel nákupního portálu Heureka.cz, který soutěž pořádá.

Další vybrané výsledky:

Cena popularity 2014:

LevneElektro.CZ
Mall.cz
Alza.cz
Altisport.cz
ProdejParfemu.cz
Klub zdraví Walmark
Elnino.cz
CZC.cz
Key4you
Kasa.cz

Cena Heureky 2014:

Namalujsihracku.cz
Rohlik.cz
Happylabel.cz

Cena kvality - kategorie Elektronika:

Vítěz:
Onlineshop.cz

Finalisté:
Euronics.cz
Kamennyobchod.cz
Oaza.cz
Roboticky-vysavac.cz

Cena kvality - kategorie Obchodní domy:

Vítěz:
Mall.cz

Finalisté:
Kasa.cz
Eva.cz
Levneelektro.cz
Obchod24.cz

Kompletní výsledky naleznete na stránkách ShopRoku.

Podobné články

eCommerce Insider: Česká e-commerce loni vzrostla o pět procent. Co ji čeká letos?

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK a Heureka)
Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, což znamená nárůst o pět procent oproti předešlému roku. Celkové roční skóre vylepšil tradičně nejsilnější poslední kvartál. Nejvýraznějšího růstu se vloni dočkaly kategorie spojené s udržitelností a volnočasovými aktivitami. Čtěte více

Češi utráceli. Tuzemská e-commerce v roce 2024 opět rostla

10. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: APEK)
Česká e-commerce má za sebou úspěšný rok 2024. V porovnání s tím předchozím vyrostly obraty o pět procent a e-shopy tak mohou být spokojené. Podle odhadů Asociace pro elektronickou komerci (APEK) lze očekávat obdobný pozitivní vývoj také letos. Čtěte více

Vánoční nákupy každý rok odkládáme. Dvě třetiny Čechů utratí za dárky stejně jako vloni

4. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Až v listopadu, kdy je vánoční sezóna už v plném proudu, nakupuje vánoční dárky nejvíce lidí. Mnohem více než třeba před dvěma lety. Vyplývá z velkého vánočního průzkumu nákupního rádce Heureka.cz. Nakoupit vánoční dárky během listopadu a prosince letos plánuje rovná polovina respondentů, přitom ještě před dvěma lety to byla “jen” třetina. Čtěte více

Česká e-commerce ve třetím kvartálu roku 2024 nadále rostla

18. 10. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka Group)
Podle dat společnosti Heureka Group se po úspěšných předchozích dvou kvartálech podařilo udržet pozitivní trend i nadále. Třetí čtvrtletí tohoto roku skončilo s celkovým nárůstem tržeb o pět procent. Z pravidelné analýzy Heureka eCommerce Insider zároveň vyplývá, že se mírně snížila průměrná hodnota objednávky na 1 389 Kč. Čtěte více