Alza.cz expanduje za hranice
„Expanze do zahraničí je dalším logickým krokem v rozvoji společnosti. Využijeme našich nejsilnějších stránek jako je skvěle zpracovaný eshop, obrovská nabídka okamžitě dostupného zboží a vyladěné logistické procesy, které jsou naší chloubou a pomohly nám vydobýt si dominantní postavení na českém trhu,“ řekl Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz. „Budeme velmi efektivní, a evropským zákazníkům nabídneme maximální nákupní komfort,“ doplnil Havryluk.
„Alza patří mezi nejúspěšnější internetové obchody i v evropském měřítku - Česká republika je totiž podle studie agentury GfK z pohledu internetového obchodování nejvyspělejším evropským trhem. Téměř 40 % prodejů technických produktů je v ČR realizováno prostřednictvím internetu,“ uvedl Tomáš Havryluk. „Denní návštěvnost webových stránek Alza.cz přesahuje 300 tisíc uživatelů,“ dodal Havryluk.
V první fázi expanze neplánuje Alza.cz otevírat v zahraničí obchodní místa. Počítá však s budováním dalších logistických center, která umožní optimalizovat logistické náklady spojené s pokrytím evropského trhu.