Monitory AOC a Philips ovládly ve 3. čtvrtletí 2013 český trh

20. 1. 2014. (redaktor: František Doupal, zdroj: MMD)
Společnost MMD – Monitors & Displays Czech Republic, pod kterou spadají značky Philips a AOC, pokračovala ve třetím čtvrtletí roku 2013 na českém trhu s monitory v růstu. Společně se sesterskou značkou Philips mají dohromady tržní podíl blížící se 16 %, a drží tak první pozici na trhu.

Podle posledních výsledků analytické společnosti Context show vzrostl za 3. čtvrtletí roku 2013 podíl monitorů AOC na trhu o trojmístnou hodnotu ve srovnání se stejným obdobím roku 2012. Velký podíl na celkovém růstu má segment 27” monitorů, který ve 3. čtvrtletí loňského roku meziročně vzrostl o více než 20 %. AOC v tomto segmentu narostlo o více než 200 %, Philips o téměř 70 %. Obě značky dohromady drží i v tomto segmentu první místo, sama značka Philips s více než 14 % je na druhém místě.

„S výsledky, kterých jsme dosáhli v uplynulém roce, jsme velmi spokojení. Je patrné, že náš zákaznicky orientovaný přístup a trvalé inovace produktů mají pozitivní vliv na růst tržních podílů,“ komentovala Jana Robešová, country managerka Czech and Slovakia ve společnosti MMD. „Obě naše značky, AOC i Philips, přinášejí na trh inovativní produkty a řešení, která naplňují potřeby všech segmentů trhu. V kombinaci s naší obchodní a marketingovou strategií jsme dosáhli v Čechách úspěchu v podobě růstu tržních podílů. Jelikož trh monitorů zaznamenal růstovou tendenci a pro rok 2014 předpokládáme jeho stabilizaci, věřím, že díky nastavené strategii a inovativním produktům budeme i nadále pokračovat v úspěšném vývoji,“ doplnila Jana Robešová.

Podobné články

Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic

Hasan Koçyiğit (ViewSonic): Stavíme na vztazích s partnery i zákazníky

13. 9. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing a ViewSonic)
Hasan Koçyiğit, viceprezident pro obchod a marketing ve společnosti ViewSonic, se s námi v rozhovoru podělil o nejnovější informace související s děním v této firmě zaměřené na zobrazovací technologie. Kromě produktových novinek se můžete seznámit také s aktuální kondicí společnosti nebo o plánu stát se dodavatelem komplexních řešení a ekosystémů. Čtěte více

David Kordík (Samsung): Nabízíme vyspělé technologie a maximální podporu partnerů

7. 6. 2024. (redaktor: Michala Benešovská, zdroj: DCD Publishing)
David Kordík, head of display division ve společnosti Samsung, nám prozradil, jaké novinky si společnost připravila v oblasti monitorů a digital signage. Řeč byla také o partnerském programu STEP a plánované Display Roadshow, kterou byste si neměli nechat ujít. Čtěte více

Herní monitory v roce 2024 očima výrobců

19. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: DCD Publishing)
Nabídka herních monitorů prochází dynamickým vývojem. Výrobci se soustředí na vyšší obnovovací frekvence, ultraširoké zakřivené panely, kvalitnější zobrazovací technologie, ale třeba i ergonomii. A do budoucna se můžeme těšit na řadu dalších vylepšení. S pomocí výrobců, kteří v tomto segmentu aktivně působí, se více dozvíte o aktualitách v této oblasti i důvodech, proč byste ji neměli opomíjet. Čtěte více

AGON by AOC si drží pozici světové jedničky v herních monitorech

16. 12. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: AOC)
Značka AGON by AOC si podle IDC Research - Gaming Tracker udržela pozici globálního lídra v oblasti herních monitorů v prvních třech čtvrtletích roku 2024, čímž navázala na vedoucí postavení na trhu v letech 2022 a 2023. Pokud by se jí to podařilo i ve 4. čtvrtletí, šlo by již o třetí rok v řadě, kdy se udržela na prvním místě. Čtěte více