Štíhlý IT Service Management
Účastníci akce byli složeni jak ze zástupců IT oddělení, tak obchodu, největší zastoupení měli IT manažeři, CIO a specialisté, následováni manažery a konzultanty.
Konference probíhala celý den, souběžně ve dvou sálech, kdy si mohli účastníci sami vybírat nejzajímavější přednášky. Jednoznačně nejlepší hodnocení měli u účastníků přednášky společností O2, DHL a PRE, které označila valná většina dotázaných jako nejpřínosnější.
Na konferenci byli vyhlášeni vítězové třetího ročníku soutěže o nejlepší projekt z oblasti IT Service Managementu. Vítězný projekt „Změna IT oddělení v poskytovatele IT služeb ve společnosti Penny Market s.r.o.“, který přihlásil dodavatel společnost Icontio ČR, byl kladně hodnocen mimo jiné také proto, že celý projekt přinesl zvýšení prestiže IT ve společnosti Penny Market.
Jako druhý se umístil projekt společnosti Gordic, který uskutečnila pro Správu základních registrů „Zajištění Service desk a znalostní báze procesů včetně řízení problémů systému základních registrů“. Bronzová příčka pro rok 2013 patřila České spořitelně a jejímu projektu „Reengineering procesu Change management“.
„Velice nás těší, že se naše konference i soutěž o nejlepší itSMF projekt roku stávají prestižními akcemi, což opět potvrzuje vysoký počet účastníků i přihlášených projektů. Také nás těší zájem ze strany významných hráčů na trhu, do Projektu roku přihlásili projekty i společnosti jako ČEZ, Hewlett-Packard, Telefonica Czech Republic či Česká pojišťovna. Naše soutěž přináší možnost srovnání projektů zaměřených na oblast řízení poskytování IT služeb napříč odvětvími a pevně věřím, že projektů bude v dalších letech stále více,“ řekla Helena Rubeš, výkonná ředitelna sdružení itSMF Czech Republic.
Mediálním partnerem bylo vydavatelství DCD Publishing.