Eset – hrdinové drží náskok
Jaroslav Fabián (alias pekelník), marketingový ředitel Eset Software, seznámil účastníky akce o tom, jak si společnost vede na trhu. Podle agentury IDC je Eset jedničkou s 38% podílem placených licencí, jedničkou na českém trhu ve firemním vyjádření, spontánní znalost značky je 30,5 %, podle agentury IPSOS je dále dovozená znalost u domácností 70 %, dovozená znalost značky u firem je 75 % a na B2B trhu 32 %. Ve 180 zemích světa je Eset prémiovou značkou.
Podíl nových licencí klesá, ale zase roste podíl prodloužených licencí, i díky e-mailingu Esetu, kterým svoje resellery upozorňuje na expiraci licencí u jejich koncových zákazníků. Prostor pro růst vidí Eset u prodeje do firem. Má tomu pomoci i Eset Technology Alliance – sdružení výrobců, kteří posilují bezpečnost. Například integrace s produkty společnosti DESlock+ pro šifrování. Eset společně s ní nabízí produktovou řadu pouze pro partnery Esetu.
Novým sloganem Esetu je Enjoy Safer Technology a zároveň s ním Eset uvádí novou tzv. corporate identity – loga a další, loga Eset Partner jsou v přípravě.
Úvodní přednáška následovaly čtyři bloky oddělených seminářů pod názvy Efektivní nástroje pro partnerský byznys, Eset – síla pozitivní značky, Nové produkty pro domácnost (včetně nových krabic, lépe rozlišených a viditelných mezi ostatními produkty), Výběr vhodného řešení – jde to i bez antiviru? (Samozřejmě, že bez antiviru je to harakiri, zejména s Androidem.)
Obchodní část následoval krátký odpočinek, a pak už jen adrenalin pro ty, kteří se odvážili – bungee jumping, zachraňování z Brněnské přehrady (téměř výlučně krásných hostesek) a další. Kdo se na pády a máčení ve studené vodě necítil, mohl zvolit hotelový wellness. Večer nechyběla další soutěž, ohňostroj a závěrečná diskotéka téměř do rána.