Záruka bez hranic od Toshiby už jen pár dní
„Záruka bez hranic“ zdarma byla původně zavedena na 6 měsíců. „Na základě velkého zájmu a pozitivnímu ohlasu ze strany zákazníků byla tato služba prodloužena. Nyní se přiblížil konec možnosti bezplatného čerpání této služby. Zákazníci, kteří nakoupí produkt a zaregistrují ho pro „Záruku bez hranic“ do konce září tohoto roku, budou mít v případě nepředvídatelné události jeden rok od nákupu jistotu bezplatné opravy nebo výměny za nový kus. I nadále si budou moci zákazníci k produktům zvolit záruku před nepředvídatelnými událostmi jako doplňkovou placenou službu,“ řekl Jiří Horák, country manager CZ&SK, Toshiba Europe.
Záruka proti neočekávaným událostem bude i nadále k dispozici k notebookům a televizorům jako rozšiřující služba za cenu od 1 199 Kč včetně DPH (na jeden rok) až do 4 199 Kč včetně DPH (4 roky).
„Záruka bez hranic“ se vztahuje na následující události:
1. Náhodné poškození
Chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití. V rámci pojištění „Náhodné poškození“ Toshiba nabízí zdarma provedení opravy v případě zničení nebo poškození, jež brání ve správné funkčnosti produktu.
2. Ochrana proti odcizení
Náhrada produktů, které příslušné policejní úřady uznají jako odcizené.
3. Obnova dat
Záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry.
Přesné podmínky akce jsou k dispozici na www.noproblemguarantee.com. Záruka bez hranic se vztahuje na jakýkoli notebook nebo TV, zakoupený do 31. září 2013.