Soutěž o nejlepší český e-shop odstartovala

8. 8. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Heureka.cz)
Prvního srpna byl zahájen pátý ročník soutěže ShopRoku, hlasování uživatelů o nejlepší český e-shop na základě jejich osobních zkušeností. Nově byla zavedena speciální kategorie Cena Heureky.

V letošním ročník soutěže přináší kromě dvou tradičních cen Cena kvality a Cena popularity také jednu novinku – Cenu Heureky. „Cena Heureky je novou kategorií, ve které se chceme zaměřit na jedinečnost e-shopů a příběhy, které za mnohými z nich stojí,“ řekl Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a dodal: „O cenu Heureky se mohu ucházet e-shopy, které mají například zajímavý příběh, který má jiný přesah nebo třeba přispívá k sociální integraci.“ Přihlásit e-shopy do boje o Cenu Heureky může kdokoliv, kdo věří v zajímavost příběhu e-shopu.

Cena kvality i Cena popularity zůstávají nezměněny. „V Ceně kvality již tradičně rozhodují hlasy zákazníků internetových obchodů, kteří v období od 1. září 2012 do 30. září 2013 nakoupili na internetu a po nákupu vyplnili dotazník spokojenosti. Jejich hodnocení sbíráme v rámci služby Ověřeno zákazníky celý rok,“ řekl Kamil Demuth. V Ceně popularity mohou během celého srpna a září hlasovat všichni uživatelé. Stačí na stránkách www.shoproku.cz vybrat tři libovolné e-shopy.

V loňském roce bylo v ceně popularity rozdáno více než 82 000 hlasů,“ podotkl Kamil Demuth. Nejvíce hlasů získal a vítězem této kategorie se již potřetí za sebou stal e-shop www.parfums.cz.

Vyhlašování výsledků bude i letos spojené s druhým ročníkem workshopu ShopRoku Meeting a proběhne 10. října v Praze. Na akci budou opět vést semináře přední osobnosti českého e-commerce, kteří budou v průběhu prázdnin upřesněni.

Soutěž pořádá společnost Allegro Group CZ, provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

V kategorii Cena kvality budou vyhlášeny výsledky v těchto kategoriích:

  1. ShopRoku 2013 – Auto-Moto
  2. ShopRoku 2013 – Dárky a zážitky
  3. ShopRoku 2013 – Dětské zboží
  4. ShopRoku 2013 – Dům a zahrada
  5. ShopRoku 2013 – Elektro - specializované
  6. ShopRoku 2013 – Elektro - všeobecné
  7. ShopRoku 2013 – Hobby a volný čas
  8. ShopRoku 2013 – Hudba, software, filmy
  9. ShopRoku 2013 – Chovatelství
  10. ShopRoku 2013 – Jídlo a nápoje
  11. ShopRoku 2013 – Knihy
  12. ShopRoku 2013 – Krása a zdraví
  13. ShopRoku 2013 – Móda a oblečení
  14. ShopRoku 2013 – Obchodní domy
  15. ShopRoku 2013 – Parfémy
  16. ShopRoku 2013 – Pneumatiky
  17. ShopRoku 2013 – Sexshop
  18. ShopRoku 2013 – Sport
Štítky: 

Podobné články

ASBIS CZ má nyní v portfoliu produkty Lenovo

22. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: ASBIS CZ)
Distributor ASBIS CZ se zařadil mezi partnery společnosti Lenovo a od ledna 2025 tak ve svém portfoliu nabízí široké spektrum produktů tohoto výrobce. Čtěte více

Xerox se stane novým majitelem Lexmarku

13. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Xerox)
Očekává se, že transakce mezi tradičními tiskárenskými společnostmi bude uzavřena ve druhé polovině roku 2025. Cena obchodu se pohybuje okolo 1,5 miliardy USD Čtěte více

Investiční skupina Thein získává společnost CubeTeam specializující se na zakázkový vývoj aplikací

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Thein Digital)
Digitální část české investiční skupiny Thein získala společnost CubeTeam, která se specializuje na zakázkový vývoj aplikací. Akvizice posílí tým vývojářů a podpoří strategii skupiny v oblasti digitálních technologií. Zakladatelé firmy CubeTeam se také stávají součástí skupiny Thein a budou posilovat stávající a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Čtěte více
Novinky z rodiny Dell Pro Premium & Dell Pro Plus

Dell se chystá přejmenovat své počítače. XPS a další řady skončí

8. 1. 2025. (redaktor: František Doupal, zdroj: Dell Technologies)
Společnost Dell na veletrhu CES 2025 představila změny ve značení svých počítačů. Cílem je podle výrobce primárně zpřehlednění nabídky, která by měla více odpovídat nastupující éře AI počítačů. Postupně se tak rozloučíme s oblíbenými značkami jako XPS, Precision, Latitude nebo OptiPlex a začneme se seznamovat s novými. Čtěte více