Red Hat rozšířil podporu partnerů
Red Hat dal najevo, jak důležití jsou pro něj partneři. Objem zakázek realizovaných přes partnery Red Hatu za poslední čtyři roky výrazně celosvětově narostl. Zatímco ve fiskálním roce 2008 činil 53 % celkových objednávek, ve fiskálním roce 2012 to bylo 60 % a ve fiskálním roce 2013 dosahuje dokonce 65 %. Na celkových příjmech společnosti, které ve fiskálním roce 2012 dosáhly výše 1,133 miliard dolarů, tak mají partneři významný podíl.
Vylepšený školicí program pro partnery (Global Partner Training Curriculum)
Red Hat uvedl na trh aktualizovaný program školení pro všechny partnery. Zahrnuje nově zpracované pre-sales, sales a delivery školení, které kvalifikovaným partnerům umožní přístup k osvědčeným postupům. Školení navíc bude online a zdarma. Partneři ho tak mohou absolvovat kdykoliv a kdekoliv. Nová školení jsou již pro partnery k dispozici prostřednictvím Red Hat Partner Center.
Nové materiály pro partnery
Red Hat pro partnery také připravil Red Hat Partner Demo System - virtuální online demo laboratoř, kterou mohou partneři využívat nejen pro školicí účely, ale také pro ukázky nabízených technologií zákazníkům nebo ověření navrhovaných řešení. Red Hat Partner Demo System obsahuje zkušební verze všech produktů Red Hat a je pohodlně přístupný přes webový prohlížeč, což zákazníkům šetří čas. Partner Demo System je v současnosti k dispozici v Severní Americe, další regiony budou následovat.
Red Hat v loňském roce zavedl nový program pro vedení obchodních příležitostí (Partner Lead Pass Program), který má umožnit předávat kvalifikované obchodní příležitosti partnerům. Program od té doby prošel několika vylepšeními, včetně zpřístupnění nových obchodních příležitostí prostřednictvím partnerského webového portálu a vytvoření procesu, který umožňuje jednoduše, jedním krokem, změnit registraci obchodní příležitosti na obchodní případ.
V roce 2012 Red Hat také investoval do další marketingové, obchodní a technické podpory vybraných partnerů. Vylepšil své marketingové centrum pro partnery (Red Hat Channel Marketing Center), které nově nabízí nástroj pro publikování obsahu a automatizaci marketingových aktivit. Vytváření nových obchodních a sdílených příležitostí je tak pro partnery opět o něco snazší. Red Hat podporuje růst partnerů i tím, že jim nabídl k dispozici solution architekty a obchodníky. Tyto vyškolené technické síly, které jim mohou pomoci s návrhem architektury a konfigurací Red Hat řešení u zákazníka, pracují výhradně na sdílených obchodních příležitostech. Red Hat investoval navíc také do partnerského help desku, díky kterému mají nyní partneři snazší a rychlejší přístup k odpovědím na dotazy ohledně partnerského programu, partnerského webového portálu a dalších nástrojů systémové infrastruktury.
Roger Egan, viceprezident, North America Channel Sales and Development, Red Hat, řekl: „Tohle není strategie jenom pro tento den. Práce s partnerským kanálem a jeho růst je imperativ pro schopnost Red Hatu dodávat zákazníkům spolehlivá open source řešení připravená pro nasazení v organizacích. Parneři a práce s partnery má pro nás ohromnou důležitost. Jenom tak jsme schopni nabízet technologie, které splňují současné i budoucí požadavky na IT.“
Steve Lankard, US CTO, OnX Enterprise Solutions, dodal: „Red Hat svým partnerům i v minulosti nabízel širokou obchodní i technickou podporu a širokou škálu pokročilých školení. A tato nejnovější iniciativa Red Hatu je dalším krokem k posílení podpory partnerské komunity poskytovatelů řešení. Red Hat ukázal, že jasně rozumí jakou hodnotu partneři z řad poskytovatelů řešení představují pro další růst byznysu podnikových open source řešení a investuje do zdrojů, kteří tito partneři potřebují, aby byli úspěšní.“