Mobilnímu přenosu dominují zdravotní aplikace a hry
Lidé svá mobilní zařízení využívají stále více na podporu svých cílů v oblasti péče o zdraví a sledování svých fitness programů. Kategorii dominují osobní fitness aplikace, které tvoří 50 procent všech datových přenosů spojených s mobilním zdravím na bezdrátových sítích. Vedle toho 39 procent předplatitelů používá specifickou fitness aplikaci a 47 procent jich využívá aplikaci nějakým způsobem spojenou s těhotenstvím. Není bez zajímavosti, že aplikace pro sledování průběhu těhotenství tvoří devět procent celkových mobilních přenosů dat spojených se zdravím na bezdrátových sítích.
Mobilní hry si mezi předplatiteli udržují vysokou míru popularity. Zpráva odhalila, že třemi nejpopulárnějšími hrami provozovanými v průběhu připojení na bezdrátovou síť jsou Words with Friends, Temple Run a Angry Birds.
Až 20 procent předplatitelů sleduje mobilní videa ještě v ten samý den, z čehož 74 procent respondentů zákaznického průzkumu si většinu videí ke sledování vyhledává. Z videa provozovaného na mobilních zařízeních, 92 procent jsou videa nízkého rozlišení velikosti 360p nebo méně. A to i přesto, že většina respondentů (64 procent) uvedla, že si mysleli, že sledovali video ve vysokém rozlišení. Toto poukazuje na jasný rozdíl mezi tím, co si respondenti myslí a jaká je realita. Poslední report poukazuje, že dva z deseti mobilních předplatitelů sledovali video na mobilních zařízeních a tvořili tak více jak 50 procent celkového mobilního provozu dat na bezdrátových sítích. Dnes, sledují předplatitelé videa v průměru o délce dvou minut, čímž se zdvojnásobil čas oproti výsledkům oznámeným v Mobilně-analytické zprávě v únoru 2010.
Kromě videa, mobilní užívání webu také zabírá velké množství mobilního provozu dat a uživatelský výzkum ukazuje, že lidé vyžadují rychlý čas stahování, jinak zanechají svého úsilí něco najít. Téměř třetina respondentů výzkumu to vzdává v osmé sekundě či dříve, poukazujíce současně na potřebu stahování více webových stránek při stejné rychlosti.
Zatímco přibližně 50 procent webových stránek se přes bezdrátovou síť přes mobil stáhne za osm či méně sekund, 20 procent stránek vyžaduje ke stažení více jak 20 sekund. V souvislosti se špatnými zkušenostmi s mobilním webem, více jak polovina (51 procent) majitelů mobilních zařízení je klamána jejich poskytovatelem, 49 procent je klamáno samotnými webovými stránkami. Zpráva potvrzuje, že bezdrátové sítě doručují napříč severní Amerikou nejrychlejší stahování webových stránek na světě.
Zpráva také odhalila, že mobilní reklamy obsahující video tvoří desetkrát více dat v rámci reklamy než klasické reklamy bez videa. Zajímavé je, že report jasně poukázal na čtyři reklamou nejzatíženější sítě, které jsou jak zatěžované uživateli, tak tvoří největší množství dat, a jsou vlastněny společností Google – Double Click, Google, Admob a 2mdn. Ukázalo se, že u majitelů smartphonů spotřebovávají mobilní reklamy jedno procento celkového měsíčního objemu datového provozu. Zatím je to minimum, ale očekává se, že toto procento bude růst, stejně jako roste mobilní reklama.