Alza.cz v roce 2012 s obratem 7,651 miliardy korun
Pro společnost Alza.cz byl rok 2012 úspěšný. Většina obratu i nadále pocházela z tradičních IT komodit, výrazně však stoupl i zájem o vybavení domácností, především o televizory a bílou techniku. Dařilo se však i v nově zaváděných třídách, zejména v prodeji elektronických licencí a hraček.
V roce 2012 se síť poboček rozrostla již na 33, navíc došlo ke spuštění v tomto tržním segmentu unikátní služby Alza Drive.
„Internetové prostředí je turbulentní obor a plánování byznysu v něm není lehká disciplína. O to více nás těší, že většinu učiněných kroků, které se v Alze udály, naši zákazníci vítají. Snažíme se neustále zvyšovat kvalitu služeb a máme radost, že se nám to daří,“ řekl Jaromír Řánek, marketingový ředitel Alza.cz.
Pro rok 2013 si Alza.cz vytyčila jako hlavní cíl další zvyšování zákaznické spokojenosti. Mimo to se společnost ještě více zaměří na bližší spolupráci s dodavateli s cílem připravit řadu nových zajímavých produktů a ještě nižších cen pro své zákazníky.