Eizo změnilo obchodní politiku a v ČR má pobočku
Všechny aktivity značky Eizo budou v Evropě do budoucna probíhat pod záštitou firmy Eizo Europe. Společnost Eizo NANAO ukončila s dosavadním distributorem Avnet mnohaletou spolupráci, aby mohla prostřednictvím své pobočky přímo a efektivněji komunikovat se svými zákazníky. To znamená, že zboží budet eobjednávat u zastoupení a poputuje k vám z německého skladu. Díky tomu budou zákazníci s výrobcem v bezprostředním kontaktu.
Servis Eizo bude zákazníkům i nadále k dispozici, včetně konzultačních služeb, školení a kalibrací monitorů.
Eizo si dává za cíl v budoucnu posílit pozici v oblasti prodeje komerčních monitorů a zvýšit podíl na lokálním trhu. Kromě běžných kancelářských monitorů nabízí především profesionální monitory pro grafickou a fotografickou oblast. Značka je rovněž zastoupena ve specializovaných oblastech, jako je zdravotnictví, energetický či letecký průmysl.
Zákazníci se i nadále mohou spolehnout na kvalitu monitorů i profesionální servis. Spolehlivost a kontinuita je důvod proč “Avnetí” Eizo tým zůstává stejný.
Několik otázek o změně obchodní politiky Eiza
Proč Eizo ukončilo spolupráci s Avnetem?
Eizo NANAO ukončilo s dosavadním distributorem Avnet mnohaletou a úspěšnou spolupráci, aby mohla prostřednictvím své nové pobočky se zákazníky nyní komunikovat přímo. V budoucnu plánuje dlouhodobé investice, které by vedly k posílení pozice v oblasti prodeje komerčních monitorů a zvýšení podílu na lokálním trhu.
Jaké lze očekávat největší změny?
Kromě samotné změny názvu společnosti půjde především o zastřešení Eizo obchodů v Evropě pod jednu novou společnost s názvem Eizo Europe. Díky přímému zastoupení budou mít zákazníci s výrobcem bezprostřední kontakt. Servis bude zákazníkům i nadále k dispozici, včetně konzultačních služeb, školení a kalibrací monitorů.
Co si Eizo slibuje od nové evropské centrály?
V návaznosti na vznik evropské centrály v Německu je společnost v současné době zastoupena ve 14 evropských zemích formou organizačních složek. To Eizu umožní poskytnout klientům lepší servis na lokálních trzích a efektivně podporovat významné partnery i na mezinárodní úrovni.
Co nová centrála přinese zákazníkům a obchodním partnerům?
Všechny kontakty současných obchodních partnerů a prodejních kanálů na českém trhu zůstávají zachovány.
Dotkne se odloučení Eiza od hlavního distributora Avnetu cenové politiky?
Avnet poskytoval zákazníkům Eiza kvalitní a spolehlivý servis zahrnující logistické, záruční a pozáruční služby včetně služeb marketingových. Jedním z cílů je zachování vysoké kvality těchto služeb, a tudíž lze logicky předpokládat, že se náklady na prodej a podporu monitorů Eizo výrazně nesníží. Navíc v návaznosti na přímý kontakt s výrobcem mohou zákazníci očekávat v budoucnu lepší podporu v oblasti řešení individuálních zakázek i strategických projektů.