Kerio Technologies: Kerio Connect 7.4

4. 5. 2012. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio Technologies vydalo produkt Kerio Connect 7.4, další verzi e-mailového serveru. Nové webové administrační rozhraní optimalizované pro iPad umožňuje nastavovat přístupová práva, zakládat uživatelské účty, prohlížet záznamy a řešit problémy kdykoliv a kdekoliv.
Kerio Connect 7.4

Spravovat Kerio Connect ze svého iPadu je pohodlné,“ řekl Nick Hoague Ray Lund z coloradské společnosti OnePointSync, která patří mezi Kerio Preferred Partnery. „Nejenže mohu provádět rutinní údržbu o víkendu z domova, ale můžu se také jít podívat k uživateli, co má za problém, a následně přímo na místě hledat příčinu.“

Rozhraní Kerio Connect Administration dělá z Apple iPad plnohodnotný nástroj pro správu IT a technickou podporu. Podporuje novou technologii Multi-Touch, tedy rychlejší posouvání tažením několika prsty, otevření kontextové nabídky dotykem dvěma prsty a možnost skrytí stromu sekcí pro zvětšení místa na displeji.

Jednou z nových funkcí, kterou mohou správci IT nastavit na Apple iPad, je řízení přístupu uživatelů. Pravidla pro přístup umožňují povolit uživatelům přístup k jednotlivým službám serveru – např. Kerio WebMail a Kerio Outlook Connector. Rovněž je možné omezit uživatelům přístup z mobilních zařízení a získat tak větší kontrolu nad vzdáleným přístupem k serveru. Omezení přístupu lze jednoduše nastavit omezením jednotlivých protokolů – např. ActiveSync, IMAP nebo Web.

Je to tak trochu ironie, že plné administrační rozhraní na Apple iPad umožňuje správcům snadno omezit jiným uživatelům přístup z mobilních zařízení,“ řekl Scott Schreiman, prezident společnosti Kerio Technologies. „Kerio Connect se vždy mohl chlubit tím, že nabízí uživatelům větší svobodu volby klientských aplikací a vzdáleného přístupu než konkurenční produkty. To je samozřejmě stále pravda. Na druhou stranu však víme, že mnoho zákazníků vyžaduje mít kontrolu nad tím, kdo a jak k serveru přistupuje. Myslím, že Kerio Connect 7.4 nyní nabízí zlatou střední cestu.“

Kerio Connect 7.4 s integrovaným antivirem, vylepšenou antispamovou ochranou a integrovanou archivací e-mailu dává firemním zákazníkům vše, co potřebují pro bezpečnou a robustní e-mailovou komunikaci. Je k dispozici jako softwarová aplikace, kterou zákazník provozuje na vlastním serveru, i jako hostovaná služba nabízená prostřednictvím hostingových partnerů. Zákazník má tak možnost volby, kde budou jeho e-maily uloženy. Tato alternativa k Microsoft Exchange a Google Apps splňuje všechny požadavky na komunikační server a zároveň je pro malé a střední firmy cenově přijatelná.

Kerio Connect 7.4 podporuje platformy Windows, Linux a Mac OS X a je také k dispozici jako virtuální zařízení pro VMware.

Štítky: 

Podobné články

Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů. Čtěte více

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více