Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově.

Velká část projektů týkajících se správy sítě se musí provádět po pracovní době, aby se minimalizovalo narušení běžného provozu. Díky rozšíření provozní doby technické podpory budeme svým zákazníkům moci nabídnout asistenci i po pracovní době,“ uvedl Josef Zachariáš, viceprezident technical operations v Kerio Technologies. „Díky nepřetržité telefonické podpoře získávají naši zákazníci jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce.

Tým technické podpory Kerio každý rok vyřizuje více než 14 000 případů předprodejní a poprodejní zákaznické podpory. Pracovníci oddělení podpory se pravidelně účastní školení, aby byli co nejlépe připraveni řešit klíčové technické problémy a otázky, se kterými se může potýkat více než 60 000 zákazníků po celém světě. Tento rok uvedlo Kerio speciální technickou podporu pro cloudovou službu Samepage, novou platformu pro sociální spolupráci.     

Během instalační fáze nabízí Kerio neomezenou bezplatnou podporu po dobu 90 dní po registraci produktu. Kerio navíc po instalaci poskytuje bezplatnou podporu k vyřešení jakýchkoli technických problémů, které jsou způsobeny chybami v produktu. Pokud zákazníci vyžadují další podporu, mohou si vybrat z několika možností, včetně placené podpory, kde je poplatek účtován za každý technický incident.

Štítky: 

Podobné články

Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů. Čtěte více

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více
Jozef Belvončík, ředitel společnosti Kerio Technologies pro region EMEA

Kerio: Jozef Belvončík

20. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio v Evropě, Rusku, na Středním východě a v Africe nově vede Jozef Belvončík. Na pozici EMEA Operation Officer byl jmenován po šesti letech působení ve společnosti na základě úspěchů v regionu střední a východní Evropy. Čtěte více