Alza.cz v roce 2011 s obratem 6,8 miliardy korun
„Těší nás tento skvělý výsledek, je důkazem, že se nám vyplatily investice do inovací, jakými byly spuštění automatizovaného logistického centra, nových webových stránek Alza.cz a rozšiřování pobočkové sítě po celé ČR a SR. I pro rok 2012 máme připravenu řadu novinek a zlepšení, které ještě víc přiblíží lidem nakupovaní u nás,“ uvedl obchodní ředitel společnosti Alza.cz Martin Drdúl.
Alza.cz se i v minulém roce dále rozvíjela. Klíčovými faktory způsobujícími nárůst oproti loňskému roku byla zrychlená dostupnost zboží, spuštění specializovaných e-shopů Kleopatra.cz a Hracky.cz a zmodernizování showroomů v Praze a Bratislavě.
Z pohledu prodaného zboží růst táhla zejména pokračující obliba notebooků, kdy každý pátý notebook prodaný v České republice byl z Alza.cz. Dále pak rostoucí poptávka po televizích, hlavně modelech s novými technologiemi jako SMART TV a 3D. Velmi dynamicky roste poptávka po chytrých telefonech, tabletech a velice nás těší rostoucí poptávka nového sortimentu bílé techniky, kterou jsme představili zákazníkům v polovině minulého roku.
„Alza.cz nabízí svým zákazníkům ideální kombinaci pozitiv internetového a kamenného obchodu. Nakupování na internetu si lidé volí především z důvodu úspory peněz a času. Možnost vyzvednutí a prohlídnutí zboží na pobočce odstraňuje případnou nedůvěru ze strany zákazníka,“ dodal ředitel prodeje Alza.cz Jaromír Řánek.