95 procent zákazníků Schneider Electric v el. fakturaci
Během prvních dvou měsíců používání řešení se společnosti Schneider Electric CZ povedlo zapojit 95 procent zákazníků do elektronické fakturace, kterým každý měsíc rozešle více než 2,5 tisíce elektronických faktur.
Elektronické faktury jsou přenášeny z podnikového systému společnosti Schneider do konsolidačního centra Orion, kde probíhá automatizované převedení do čitelné podoby, vybavení zaručeným elektronickým podpisem, zaslání zákazníkovi a archivace daňového dokladu. Celkem je elektronicky vydáváno téměř dvacet různých variant daňového dokladu.
Zákazníci mají vydané faktury k dispozici také na webovém portálu, a to nejen ve formátu PDF, ale i ve zvolené datové podobě.
„Řešení CCV eFakturace kompletně pokrývá celý proces fakturace a klade důraz na soulad s platnou legislativou. Řešení lze používat také pro dobropisy, vrubopisy nebo zálohové faktury. Je poskytováno formou služby, dá se tedy velmi rychle nasadit a bez dodatečných nákladů libovolně rozšiřovat,“ říká Marek Stanovský, vedoucí obchodu divize CCV eBusiness.
Rychlá návratnost a pozitivní reakce zákazníků
Podle aktuálního počtu zapojených zákazníků je celková návratnost počáteční investice Schneider Electric do projektu elektronické fakturace 3,5 měsíce. S postupným zapojováním dalších odběratelů lze očekávat ještě zkrácení této doby.
„Elektronická fakturace neznamená jen významné úspory na vystavování faktur a poštovném, ale také představuje obrovskou úsporu práce, méně starostí s archivací a snadnější vyhledávání dokladů. Měsíčně díky elektronické fakturaci dosáhneme úspory téměř deset člověkodní na práci spojenou s vydáváním papírových faktur. Velmi pozitivní jsou rovněž reakce našich zákazníků,“ dodává Jarmila Sovová, hlavní účetní Schneider Electric CZ.