HTC otevřela svoji první evropskou prodejnu v Praze
Zájemcům zde bude k dispozici odborně vyškolený personál, který jim všechny modely telefonů detailně představí, důraz přitom bude kladen především na osobní zkušenost a přístup. Smartphony značky HTC si tak bude moci vyzkoušet každý, kdo do nově otevřené prodejny zavítá. Kromě prodejního centra zde společnost plánuje vybudovat také odpovídající servisní zázemí.
„Zájem o telefony značky HTC neustále roste, od jejich příchodu na trh se prakticky jedná o strmě stoupající křivku” říká Kamil Vacek, zástupce společnosti HTC v České republice. „Prodejní výsledky jsou v ČR naprosto fantastické. I z tohoto důvodu se první značková prodejna v Evropě otevírá právě u nás. Pokud budeme v tomto trendu nadále pokračovat, dá se navíc očekávat další expanze.“
Interiér nové prodejny je proveden v moderním designu, laděn do odstínů zelené, šedé a bílé. K vyzkoušení zde budou všechny modely telefonů, včetně novinek Wildfire, Desire a Legend. Všechny smartphony HTC je dokonce možné si zdarma zapůjčit domů k důkladnému vyzkoušení až na jeden týden. Samotné otevření je přímou reakcí na strmě rostoucí poptávku po telefonech HTC na českém trhu. Z hlediska obratu je trh chytrých telefonů (smartphones) jedním z nejzajímavějších, každoročně roste o více než 30 %. V České republice se ale společnosti HTC daří každoročně zvyšovat svůj podíl na trhu a růst o více než 100 %, tento trend by měl podle prognóz a zatím dostupných dat zůstat zachován nejméně do roku 2011.
Taiwanská společnost HTC se zaměřuje na high-end přístroje založené na platformách Windows Mobile a Google Android, obohacených o specifické uživatelské prostředí HTC Sense. Od svého založení v roce 1997 je její hlavní filozofií dělat věci odlišně – úspěch jejich produktů vychází z toho, že je dělá tak, jak je chtějí zákazníci. Díky tomuto přístupu jsou v jejím portfoliu přístroje s obrovským výpočetním výkonem a širokou nabídkou funkcí, které ale uživatele neobtěžují přílišnou složitostí a naopak se jej snaží zaujmout jednoduchým ovládáním. Zákazník tak v každém novém přístroji často získá více, než od výrobku očekával.