Samsung televize LED prodával jak o závod
U Samsung Electronics mají důvod k oslavě. Během pouhých 100 dní od uvedení LED TV televizorů Samsung na trh zaznamenala společnost prodeje ve výši půl milionů kusů těchto produktů. Společnosti Samsung se tak podařilo vytvořit novou úspěšnou kategorii na trhu s televizory pod značkou „Samsung LED TV“.
Největší zájem o Samsung LED TV mají zákazníci v Severní Americe, kde jsou špičkové televizory Samsung s úhlopříčkou 40 palců a více velmi populární, rovněž na evropském trhu včetně Velké Británie, Německa a Francie. I mezi korejskými zákazníky LED TV již našla mnoho příznivců a nových majitelů.
Rekordním počtem půl milionu prodaných kusů během prvních 100 dní se tak dá úspěch LED TV u Samsung srovnat s velkolepým úspěchem LCD televizorů Bordeaux, uvedených na trh v roce 2006, kterých se prodalo 600 000 kusů za pouhé 3 měsíce nebo televizoru Crystal Rose z roku 2008, kterého se za stejné období prodalo rovněž půl milionu, stejně jako LED TV.
Analytická společnost DisplaySearch předpověděla 22. června, že poptávka po LED televizorech v tomto roce dosáhne 3,67 milionů kusů. To je oproti jejich předchozímu odhadu 2,01 milionů poptávaných kusů o 80 procent více.
„LED TV“ televizory Samsung sklidily ocenění i u řady renomovaných celosvětových médií. CNET UK pochválil ve své speciální recenzi „LED TV“ televizor řady 7000 slovy „pro fantastický design a skutečně nádhernou kvalitu obrazu si tento televizor doopravdy zamilujete“ a udělil produktu nejvyšší ohodnocení 9,0 (velkolepý). CNET UK mimo jiné kladně hodnotil internetové služby televizoru zajišťované widgety Yahoo a funkce jako přehrávání videoklipů prostřednictvím USB 2.0, nízkou spotřebu energie a čtyři vstupy HDMI.
What Hi Fi Sound and Vision, renomovaný britský magazín specializovaný na audiovizuální techniku, udělil „LED TV“ televizoru Samsung řady 7000 (u nás na trhu pod označením UE40B7000) ve své recenzi pět hvězdiček.
Mezi další média, která projevila „LED TV“ televizorům Samsung uznání, patří například německý časopis Focus, Wall Street Journal nebo WSJ.