Kvados zavádí mezinárodní oddělení Service Desk
„Zavedením koncepce ITIL jsme dosáhli několika cílů, mezi nimi například rychlejší a kvalitnější komunikace, zkrácení doby řešení požadavků a vyšší spolehlivosti,“ říká manažer oddělení Service Desk Josef Prusák. Dodává, že zavedením ITILu neukončila skupina KVADOS své plány v oblasti servisního zázemí, ale naopak zahájila cestu v neustálém procesu zlepšování a růstu spokojenosti zákazníků.
„V úplné jednoduchosti lze říci, že ITIL pro nás i naše klienty znamená vyšší rychlost, vyšší kvalitu a nižší náklady. Zavádíme do podpory zákazníků koncepčnost, a to se vždy vyplácí,“ uvádí J. Prusák.
Služby oddělení Service Desku nyní využijí především klienti mobilního informačního systému myAVIS, v budoucnu se ale počítá s rozšířením pro všechny klíčové produkty skupiny KVADOS. Aktuálně byl také zahájen proces přípravy na certifikaci společnosti dle normy ISO 20 000.