Nové aplikace Genesys pro zdokonalení péče o zákazníky

8. 7. 2009. (redaktor: Milan Loucký, zdroj: )
Řešení Genesys Advisor umožňuje sledování a měření výkonu celého systému péče o zákazníky. Z rozhraní jediné aplikace tak lze monitorovat, přizpůsobovat a optimalizovat veškeré procesy kontaktního centra.

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories uvedla na trh sadu aplikací Genesys Advisor. Jde o integrovanou sadu softwaru pro správu provozního výkonu, která umožňuje sledovat, přizpůsobovat a optimalizovat veškeré operace kontaktního centra.

V dnešní době musí každé kontaktní centrum usilovat o zvýšení provozní kvality a flexibility, zároveň však nelze opomenout potřebu efektivnější správy zdrojů a úspory nákladů. Proto byla vyvinuta sada aplikací Genesys Advisor. Ta nabízí silnou, pružnou a na funkce bohatou platformu pro vizuální sledování a měření výkonnosti celého systému pro péči o zákazníky – to vše v reálném čase. Děje se tak prostřednictvím řídicího panelu (dashboardu) spustitelného prakticky odkudkoli – ze samotného kontaktního centra, ze zasedací místnosti i z terénu prostřednictvím mobilního zařízení s přístupem k internetu.

Všechny aplikace sady Genesys Advisor jsou založeny na tzv. konceptu Visual Real-Time Management (Visual RTM). Ten pomáhá pracovníkům péče o zákazníky lépe porozumět problémům, přistupovat k širší paletě interních zdrojů, okamžitě reagovat a lépe využívat stávajících poznatků.

Softwarová sada Genesys Advisor nabízí:
• Vizualizaci: Pomáhá sledovat informace, poznávat a proniknout k jádru vyvstávajících problémů. Výkonnost kontaktního centra mohou sledovat pracovníci na všech úrovních.
• Spolupráci: Pomáhá vytvořit normalizovaný proces, v rámci něhož je možné využít všech dostupných informací a znalostí ke konkrétním aktivitám řízení celého systému. Všechny výkonnostní problémy jsou viditelné všem v rámci pracovních týmů. To umožňuje dosáhnout lepší spolupráce a koordinace těchto aktivit na základě přístupu ke stejným informacím a metrikám.
• Rozhodování: S využitím řídicího panelu dynamického kontaktního centra je možné jednat na základě získaných informací a optimalizovat tak provoz a využití dostupných zdrojů při dosažení kýžených výsledků – to vše prostřednictvím jediné univerzální aplikace.
• Zkušenosti: Umožňuje uživatelům v reálném čase rychle využít zkušeností z jejich předchozích činností.