Kerio: Jozef Belvončík

20. 3. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio v Evropě, Rusku, na Středním východě a v Africe nově vede Jozef Belvončík. Na pozici EMEA Operation Officer byl jmenován po šesti letech působení ve společnosti na základě úspěchů v regionu střední a východní Evropy.
Jozef Belvončík, ředitel společnosti Kerio Technologies pro region EMEA

Jozef vedl pobočku Kerio Technologies v Plzni, motivoval a řídíl softwarové vývojáře a byl zodpovědný za 150 lidí a strategii obchodu ve střední a východní Evropě. Od června 2006 zdvojnásobil obrat společnosti ve svém regionu, zdvojnásobil se počet zaměstnanců a Kerio otevřelo obchodní zastoupení v dalších třech východoevropských zemích.

V následujícím období bude vést společnost Kerio s cílem dominovat v oblasti vnitrofiremní spolupráce v prostředí cloudu. Prvním ambiciózním krokem je uvedení globální cloudové služby Samepage pro sdílení obsahu a firemní spolupráci. „Jozefovou úlohou bude prosazovat tyto změny v celé oblasti EMEA, sjednotit interní procesy a zabezpečit úspěšný prodej v tomto regionu,“ řekl Scott Schreiman, CEO společnosti Kerio Technologies.

V letech 1995-2002 pracoval Jozef Belvončík ve společnostii Microsoft, z toho čtyři roky jako ředitel marketingu pro Českou republiku a Slovensko. Je absolventem Fakulty chemické a potravinárské technologie Slovenské vysoké školy technické (dnes Slovenská technická univerzita v Bratislavě).

Štítky: 

Podobné články

Kerio má nový provizní program Samepage Referral

20. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Kerio představilo referenční program pro Samepage, cloudovou platformu pro týmovou spolupráci, který sjednocuje týmy kolem jednotlivých projektů nebo aktivit a slouží jako centrální místo pro správu obsahu i diskuzí týkajících se všech projektů. Čtěte více

Služba SkyMail.io nahrazuje freemaily pro firmy

12. 6. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Primoco Investments)
České Radiokomunikace, Kerio Technologies a Primoco Investments se spojily, aby vytvořily novou službu SkyMail.io. Cílí především na malé a střední firmy, ale i na samostatné uživatele veřejných mailů. Čtěte více

Kerio spustilo globální telefonickou podporu

4. 6. 2013. (redaktor: František Doupal, zdroj: Kerio Technologies)
Pro zkvalitnění technické a produktové podpory pro své zákazníky rozšířilo Kerio Technologies provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Čtyři lokální kanceláře Kerio v ČR, USA, Velké Británii a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Čtěte více

Kerio: software Connect 8.1

5. 5. 2013. (redaktor: Petra Piscová, zdroj: Kerio)
Komunikace je klíčem k produktivitě. Kerio Technologies proto rozšířila produkt Connect 8.1 o službu instant messaging, takže zaměstnanci nyní mohou zasílat rychlé zprávy, sdílet soubory a dokonce i vést audio a video konverzace prostřednictvím IM klientů. Instant messaging je vhodným firemním nástrojem pro interní komunikaci a mnohdy představuje lepší řešení pro spolupráci než e-mail. Čtěte více