Tech Data s programem Tech Loyalty
Věrnostní program Tech Loyalty nahrazuje předchozí dlouholetý program Tech Data Dreams. Systém fungování programu ale zůstává stejný. Tech Data vyhlásí zařazení vybraných produktů do programu Tech Loyalty a tyto produkty budou na webu označeny ikonkou s příslušným počtem bodů, který bude zákazníkovi přidělen za koupi tohoto produktu. Po nasbírání dostatečného množství bodů bude zákazník Tech Data odměněn cenou za věrnost, kterou si sám vybere z katalogu cen.
„Na náš věrnostní program jsme vždy měli ze strany našich zákazníků velice pozitivní ohlas. S obchodní a informační aplikací InTouch jsme zmodernizovali i náš věrnostní program. Věříme, že novým programem Tech Loyalty potěší naše zákazníky a že jim tak nákupy u nás ještě více zpříjemníme,“ řekl Petr Pavlíček, marketingový ředitel společnosti Tech Data Distribution.
Přehled akcí, stav bodového účtu, katalog cen i samotná pravidla programu Tech Loyalty naleznete na www.techdata.cz v zaheslované části v sekci Podpora prodeje/Tech Loyalty.