Algotech

Alena Vongrejová povýšila na pozici ERP ředitelky Algotechu

17. 7. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Do top managementu technologické společnosti Algotech přibyla Alena Vongrejová. Z pozice ERP manažerky povýšila na ERP ředitelku. Ve firmě působí celkově již desátým rokem. Na nové pozici se zaměřuje zejména na produktizaci portfolia a expanzi služeb na zahraniční trhy. Čtěte více

Více než 85 % úniků dat je způsobeno lidskou chybou. Zabezpečení je proto klíčovým úkolem většiny firem

17. 6. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Více než 80 % firem se již setkalo s kybernetickým útokem. Nejen na to reaguje evropská směrnice NIS2 o opatřeních k zajištění vysoké společné úrovně kybernetické bezpečnosti v Evropské unii, která je aktualizovanou verzí směrnice NIS z roku 2016. Změny nastanou s účinností nového zákona o kybernetické bezpečnosti. Čtěte více

Společnost Algotech vstupuje do firmy MyCom

31. 5. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Česká IT společnost Algotech se domluvila na vstupu do firmy MyCom, která zajišťuje IT služby a soustředí se na kybernetickou bezpečnost. Vstup bude probíhat postupně, s vizí, že Algotech směřuje ke 100% podílu ve firmě. Čtěte více

Ředitelem prodeje v Algotechu je David Kazda

22. 4. 2024. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Na pozici šéfa obchodu české IT společnosti Algotech se přesunul David Kazda. Jako chief sales officer má od začátku roku 2024 na starosti veškeré aktivity týkající se řízení obchodu a marketingu. V Algotechu Kazda působí více než 16 let, z toho pět let ve vedení společnosti a 12 let ve správní radě Nadačního fondu Algo. Čtěte více

Algotech oslavil deset let fungování datového centra v Libčicích nad Vltavou

19. 9. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Kapacity datového centra technologické společnosti Algotech v Libčicích nad Vltavou využívají především české podniky. Stále větší podíl zákazníků však tvoří velké firmy a díky legislativním změnám Algotech očekává i nárůst projektů ve veřejném sektoru. Čtěte více

„Omnichannel” jako základ úspěchu komunikace se zákazníky?

29. 8. 2022. (redaktor: František Doupal, zdroj: Algotech)
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společností proto volí tzv. omnichannel komunikaci, tedy tu nejvhodnější a individuálně cílenou podle celé řady faktorů. Čtěte více