Workshop K2 atmitec
Workshopu v Horní Cerekvi se zúčastnily stovky uživatelů IS K2 z více než 80 společností. Významná část setkání byla věnována předvedení nových funkčností verze 132 vycházejících z možností nového aplikačního serveru IS K2 a vývojové platformy .NET. Samotná platforma aplikačního serveru umožňuje IS K2 jeho jednoduché propojení na ostatní aplikace, které zákazník využívá, a umožňuje tak sdružit veškeré aplikace pod jednu „střechu“. Uživatel IS K2 tak získal revoluční možnost svobodného přístupu do systému odkudkoliv s využitím například webového klienta.
Další prezentované funkčnosti se týkaly listovní pošty, DPH, majetku nebo K2 Business Intelligence, která využívá funkci analytického workflow (umožňuje rozpad dat až do úrovně potřebné k efektivnímu rozhodnutí). Samostatné dvouhodinové odpolední bloky pak byly zaměřené na řízení procesů (workflow), výrobu (TPV, číselníky, průvodky, výrobní příkazy, dispečer atd.) a technologické novinky (optimalizace, výběry, AM sestavy atd.).
K2 atmitec představila také svou filozofii, nazvanou 4D, která odráží podstatu společnosti. Smyslem 4D filozofie je nabízet kompletní ICT řešení, které je zákazníkům šité na míru a zároveň odpovídá moderním trendům ve světě. Koncept vychází z celkového portfolia produktů a služeb společnosti, které je rozděleno do čtyř základních produktových oblastí – dimenzí: K2 management, K2 solution, K2 software a K2 cloud.
První dimenze „K2 management“ si klade za cíl navrhovat vždy účelné a efektivní informační řešení a garantovat přitom jejich kvalitu i dostupnost. S tím souvisí navržení architektury, projektový management, inovační management a management kvality.
„K2 solution“ zahrnuje řešení na úrovni konektivity, komunikací, telekomunikací, zabezpečení a hardwarových zařízení s garancí optimálního výkonu, vysoké spolehlivosti a špičkového servisu. Využívá přitom jak softwarových tak hardwarových řešení, konektivity a koncových zařízení.
Dimenze „K2 software“ představuje samotný Informační systém K2, který dokáže provázaně řídit firemní procesy, zpřehledňovat činnost firmy a poskytovat podklady nezbytné pro rozhodování. Je vhodný jak pro výrobu, tak obchod, služby i tzv. branžová řešení.
A posledním pilířem je „K2 cloud“ – služby spojené s novým Datovým centrem K2, které přináší zákazníkům technologickou svobodu a bezstarostnost vycházející z předání zodpovědnosti za funkčnost a dostupnost všech služeb přímo na K2 atmitec. Portfolio služeb zahrnuje všechny úrovně virtulizace – služby SaaS (software jako služba), PaaS (platforma jako služba), IaaS (infrastruktura jako služba) i tzv. housingové služby.
„Považujeme toto setkání za milník ve vývoji nejen našeho Informačního systému K2, ale i celkového přístupu k zákazníkům. Prošli jsme dlouhým a složitým obdobím, které je úspěšně za námi, a dokazuje to nejen rostoucí počet našich klientů a plnění plánu našeho Datového centra K2, ale i neustálý vývoj IS K2 odhalující jedinečné možností moderních technologií. Věříme, že náš přímý kontakt s našimi zákazníky a partnery je tou nejlepší cestou pro budoucnost našich služeb,“ zhodnotil setkání Marek Kučera, výkonný ředitel společnosti K2 atmitec.