Tech Data Beerfest účastníky baví
„Rozhodli jsme se znovu vsadit na úspěšný model z posledních Beerfestů – úvodní konferencí partnera, tentokrát šlo o představení produktů a start kampaně společnosti Kaspersky Lab a následnou produktovou výstavu výrobců. Podvečer a večer už je pak věnovaný neformálnímu setkávání a debatám,“ řekl Petr Pavlíček, obchodní a marketingový ředitel Tech Data Distribution.
Velkou motivací pro návštěvníky bylo podobně jako na jaře odemykání skútrů. Tentokrát byly ve hře hned tři. Oživení se dočkal také večerní program, kde Tech Data představila unikátní službu Activate Here, se kterou mohou reselleři získat legální programy Microsoft do 30 minut. Spolu se značkou Cisco spustila také velkou soutěž „Hraj o Dubaj“, kde odměňuje jakékoli tři objednávky Cisco produktů stylovými sluchátky. Jeden vylosovaný vítěz, pak dokonce získá luxusní víkendový zájezd pro dvě osoby do Dubaje.
S konceptem setkání u piva byla Tech Data spokojena. „Klíčové pro nás je, aby byli spokojeni jak návštěvníci akce, tak výrobci. Podle reakcí našich obchodních partnerů tomu tak v úterý bylo. Proto se příště budeme soustředit spíš na drobná oživení programu, než abychom myšlenku neformálního setkání u piva opouštěli,“ doplnil Petr Pavlíček.
Na setkání distributor spustil i online službu Activate-Here, díky které je možné nakoupit originální software do 30 minut - více zde.
Video z akce najdete zde a fotogalerii zde.
Mediálním partnere akce byl: Reseller Magazine.