SWS v Dellkovicích
Program zahájil Stanislav Skalička, obchodní ředitel SWS, společně se Stanislavem Hájkem z Dellu, který byl také generálním partnerem akce.
Společnost Dell si místo setkání přejmenovala na Dellkovice a zároveň se postarala o bohatý doprovodný program v rytířském stylu. Stanislav Hájek přitom pěl slova chvály jak na bájný meč Latitude, tak na notebooky Dell stejnojmenné řady. Ondra Bačina vykřikoval Compellent!, Compellent!!! Jde o sofistikované řešení storage Dell Compelent, které umí obhospodařit data z opravdu mnoha Dell Latitude, a nejen z nich (notebooků, ne mečů).
Zajímavé prezentace však měli všichni výrobci. Velký zmatek způsobil Epson, na jehož přednášku se dealeři ani nevešli do sálu - každému totiž slíbili tiskárnu. Belkin narušil středověkou atmosféru na nádvoří lunárními vozítky Segway. Nikdo z Dellu lunetiky na segwayích mečem Latitude nestínal.
Oki naučila přítomné básničku „Oki – záruka tři roky“ a nabádala k prodeji tiskové služby podle počtu stránek, Konica Minolta také nezůstala pozadu, BenQ vylosoval monitor 3D, Corel poučil o licencování nejen pro školy a David Koďousek ze společnosti Hewlett-Packard nabádal k vylepení nálepky HP SalesPoint.
Konkurenti navštěvovali přednášky toho druhého (někteří si i fotilo) a ti, kteří si nekonkurovali, nechali Stanislava Hájka vybubnovat na nádvoří čejkovického zámku nabídku a řešení druhého, jako například Symantec že jeho „anticokoliv“ je dobré právě na počítačích Dell, nebo že monitory MMD/Philips opravdu kreslí lépe. Jen za tiskárnami Epson a notebooky Lenovo se muselo až za bránu, protože letošní SWS Dellkovice prostě připomínaky brněnský Invex poloviny devadesátých let – prostě se tam nebylo možno vejít.
Nakonec Reseller Magazine předal Evženu Varadínkovi, předsedovi představenstva SWS, ceny za první místo v soutěži Reseller Magazinu Český IT distributor 2011 a Czech Vendor Award 2011. Až se z toho všeho nakonec převlékl do rytířského.
Pak jsme se Evžena Varadínka zeptali na jeho názor, proč je letos v Čejkovicích přes nepřízeň počasí o poznání více prodejních partnerů, než obvykle.
Evžen Varadínek: „Setkání SWS s resellery v Čejkovicích, prostě „Čejkovice“, má již velkou tradici. Jsou dobře hodnoceny a ani nepřízeň počasí není zlá, jak by se mohlo zdát. Naopak, výrobci si velmi pochvalují, pokud takové počasí spíše naláká resellery do tepla sálů. SWS pochopitelně dělá všechno pro to, aby se prodejci mohli nejen v Čejkovicích, ale i jinde setkat s výrobci. Hlavním cílem SWS je podpora resellerů a výhradně dealerského prodeje. Naše heslo „Distributor ve vašich službách“ je vztaženo zejména k dealerům, pro něž jsme těmi, pro které poskytujeme co možná nejlepší služby. Nezapomínáme přitom ani na výrobce, protože i ti očekávají od distributora nějakou přidanou hodnotu, která jim pak pomáhá při nabídce jejich produktů přes nepřímý prodejní kanál koncovému uživateli.“