Strategie Intelu na ICC v Praze
Kromě připomenutí výhod nové architektury Core a jejích tří řad Core i3, i5 a i7 přednášející zdůraznili technologii Intel VPro a možnosti MSP (Managed Services Provider).
Strategií Intelu je nadále tlačit na globální prosazování PC, založit architekturu Intel (IA) jako základní stavební blok pro internetový cloud a datová centra a pracovat na rozšíření IA do tří souvisejících tržních segmentů:
- dodat vysoký objem koncových zařízení a smartphonů do roku 2010,
- urychlit transformaci tzv. zabudovaných systémů na IA,
- vyhrát boj o „obývací pokoj" zaplněný spotřební elektronikou.
Intel zároveň představí několik programů namířených jak na spotřebitele, tak na trh SMB (malých až středně velkých podniků).
Pokud jde o blízkou budoucnost, počet PC a notebooků v oblasti EMEA, kam spadají i Česká a Slovenská republika, se během čtyř let zdvojnásobí.
Jako příležitosti pro (partnerský) prodej Intel určil nedávno uvedené procesory Core i3, i5 a i7, serverové procesory Xeon s hlavním argumentem zvýšení výkonu a až 90procentním snížením spotřeby elektrické energie, disky SSD pro jejich rychlost a základní desky pro stolní počítače.
Intel rovněž podpoří prodejní kanál, a to všechny produkty včetně tzv. brandovaných systémů, s počátečním zaměřením na notebooky s novými procesory architektury Core.
„Prodejní kanál je pro Intel zákazníkem číslo jedna," prohlásil na závěr své úvodní přednášky Tomek Klekowski z Polska.
-vox-